Kwiecień, 2008

Jasne strony życia

Wtorek, 29 kwietnia 2008 · dodano: 29.04.2008 | Komentarze 6

Przedobiadowa przejażdżka po okolicach ;) w pięknym słoneczku i lekkim wietrzyku (czyli opalanie nóg, dzień 2gi) ;)
Manh.. @ Józefka @ Kozłowa Góra @ tama :D @ Wymysłów @ Dobieszowice @ Bobrowniki @ Wojkowice @ powrót na Manh.. wyboistym -od zaschniętego błota- wałem wzdłuż rzeki Brynicy

Kategoria samotnie, szosoteren

Ceg/iel/nie :]

Poniedziałek, 28 kwietnia 2008 · dodano: 28.04.2008 | Komentarze 14

Piekary Śląskie @ Świerlkaniec @ Miasteczko Śląskie (Bibiela) @ Świerklaniec @ Piekary Śląskie (plus kapustowo, kamyce, manhattan)
Dziś dowiedziałam się, gdzie dokładnie jest tzw. drewniany kościółek ale miły pan (informator) kazał mi jeszcze jechać... albo 5km -nieznanym mi- lasem... albo 10 szosą plus jakieś tam dodatkowe zakręty, w ostateczności (trochę późna pora a ja bez jedzonka i obiadu) odpuściłam i zawróciłam. Postanowiłam tam pojechać innym razem.
Podsumowując (to poza małym incydentem przy rondzie i prawie 'zdmuchnięciem z tego świata' przez tira na drodze nr 78) było fajnie i słonecznie :)

droga w kierunku Bibieli, cała dla mnie :D

powrót

wzdłuż 'wielkiej wody' ;) wiało oj wiało

W ostatecznym rozrachunku istoty ludzkie muszą sobie radzić same

Sobota, 26 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 7

Pojechałam na trochę, żeby przywrócić się do porządku życiowego ;)
Dziś pętelkami
manh..@ brzeziny @ dąbrówka @ wojkowice @ dobieszowice @ siemonia @ góra siewierska @ rogoźnik @ kamyce @ brzozowice @ szarlej(tr) @ bobrowniki @ brzozowice @ kamień @ manh...
bez miejsc na dumanie tzw. czysta jazda

Kategoria samotnie, tylko szosa

Gdyby tak można zostawić wszystko

Piątek, 25 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 15

Nie lubię robić obiadów a to dlatego, że każdy wraca o innej porze dnia. Dziś zaczekałam tylko na ojca, bo reszta -okazało się- wróci około 19. Po co w ogóle robić obiad? Potem stałam się 'dobrą córeczką' po raz drugi i pojechałam (rowerem) na Szarlej do zegarmistrza, żeby naprawić tacie zegarek (chyba się zmieniam - na lepsze, oczywiście) ;) po drodze mijałam masę kibolów z Ruchu (aha dziś był mecz Ruch Chorzów – Polonia Bytom) Zauważyłam, że zawsze spotykają się na przystanku koło Imperium – nie chciałabym jechać w autobusie, w którym potem jechali (bo nie lubię być “ogłuchłą sardynką w puszce z której nie da się wyjść” i mam to szczęście, że -nawet- jak już jadę tym autobusem, to ja wysiadam a oni wsiadają, chociaż atmosfera podczas takiej jazdy z pewnością jest gorąca hehe, bus z głowami w oknach i górnymi kończynami wymachującymi szalikami plus głośne okrzyki – ole, ole, Ruch! Ruch! or nie-bie-scy!, nie-bie-scy!)
Wracając do mojej trasy, to po pomyślnym załatwieniu sprawy u zegarmistrza, postanowiłam jechać przez centrum Piekar na ścieżkę rowerową prowadzącą do Kozłowej Góry, potem mały dylemat 'czy skręcać na tamę? Czy jeszcze trochę jechać prosto?'
Pojechałam prosto i skończyło się na parku w Świerklańcu, gdzie zrobiłam 2 kółka, podumałam na ławeczce, po czym skapłam sie, że mogę się spóźnić na spotkanie z friends, więc szybko do domu już przez lasek :D
Na koniec widok z miejsca dumania w parku ;)

Facet z łopatą? a co my z mafii?

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · dodano: 24.04.2008 | Komentarze 17

Dziś było pięknie. Razem z Anetą objechałyśmy wszystkie nasze pobliskie lasy :D Pierwszy był las od strony Rogola na Wymysłów :) jest najbardziej zabłocony i dziki, bo praktycznie wcale nie ma w nim ludzi (dlatego jeszcze nigdy nie jechałam nim sama). Jadąc przez w/w las postanowiłyśmy wjechać na małą górko-łąkę

gdzie po paru minutach okazuje się, że ...
ktoś skrada się krzaczorami w naszym kierunku i to jeszcze tak, żeby nie było go widać. Myślę sobie “przecież nie będziemy uciekać, pewnie idzie gdzieś w las, tylko po co mu łopata?”
hmm... okazuje się, że idzie prosto do nas ...
“fajnie”
przed nami pojawił się dziwny z 'kurwikami w oczach', obgryzioną wargą, potarganymi gaciami i łopatą w ręku – facet @ i pyta “kto Was tu przysłał?”. Po chwili rozmowy koleś zaczyna wierzyć, że my jednak nie jesteśmy z mafii, ani też żadne z nas chuligany, więc opuszcza łopatę i nawet 'kurwiki w oczach' znikają. Okazuje się, że 'chodzi' o jakieś spory, a dokładnie o kawałek ziemi na którym się znajdowałyśmy (he he my to jednak wiemy, gdzie się wybrać). Muszę przyznać, że ciężko go było przekonać “że my tylko na rowerach po lasach lubimy jeździć”. Raczej nie chciałabym go więcej spotkać. Na koniec zapytał, czy nie boimy się tak same po lasach jeździć. No chyba NIE skoro jeździmy! Swoją drogą ciekawe, gdzie by nas zakopał.
Potem pojechałyśmy dalej wałem wzdłuż zbiornika Diablina, by jechać następnym lasem na Chechło

W drodze powrotnej wracałyśmy jeszcze “moim ulubionym laskiem” prosto z Świerkola na Piekary, gdzie czułyśmy głód na maxa a ponieważ dziś cały czas miałyśmy smaka na knyszę, to wystarczył szybki telefon do barmanki z Chameleona, żeby powoli nam przygotowała posiłek ;)
Cham- tak nazywamy miejsce, gdzie prawie w każdy piątek i sobotę spotykamy się z całą paczką oraz miejsce, gdzie imprezy karaoke (śpiewu-śpiewu) przemieniają się w tańcu-tańcu a ostatnio, to i nawet w męski striptiz.

Rekreacyjnie, skrótami i z soczkiem :)

Środa, 23 kwietnia 2008 · dodano: 24.04.2008 | Komentarze 19

Mało bo więcej się dziś kręcić nie chciało ;) a mój wiosenno-letnio-rowerowy towarzysz śpieszył się jeszcze “na granie”. Właściwie, to pojechałam z Markiem do Kamienia zobaczyć jego nowe mieszkanko. Potem jeszcze skrótami z Brzozowic przez Bobry i pola na Wymysłów -> Rogol -> a na Kamycach znowu skrót przez kładkę na Brynie i prosto do Imperium na “soczek”.

Dziś były trzy małe podjazdy, więc i tak dobrze, poza tym Marko narzekał na wiatr (ja już zdążyłam się przyzwyczaić) i oznajmił mi, że na razie nie będzie jeździć (czyli dopóki nie będzie lepszej pogody) hehe woli grać w bale ;>
cóż coś mi chłopaki wymiękają (Jarko-noga, Marko-wiatr) :/

Suszenie gałek i perfumeria

Piątek, 18 kwietnia 2008 · dodano: 18.04.2008 | Komentarze 20

Sama siebie zabrałam na wycieczkę. Najpierw -skrót- błotnistym wałem wzdłuż rzeki Brynicy, by przedostać się na ulicę w Kamycach @ już wiedziałam, że -na pewno- nie będę tędy wracać. Z początku nogi nie chciały kręcić :/ jechałam wolno, niczym z ledwością poruszający się ślimak. Na dodatek wybrałam przejazd przez górkę w Sączowie. Dziś tzw. “wiaterek” ładnie sobie wiał. Kapuca na głowę i śmigam. Kierowcy tylko patrzeli, czy to chłopak, czy dziewczyna hehe. Pierwsze większe auto, podmuch i fruuu... kapucka z głowy, a trudno jadę bez.

Koniec podjazdu i kościół w Sączowie

a potem z górki (w drodze powrotnej podjazd) ;)

nagle w Ożarowicach udrożniły mi się drogi oddechowe a wszystko za sprawą perfumerii ;)

jak już tak blisko “to zajrzę na lotnisko”

jadąc z Pyrzowic 'specjalnie' pomyliłam uliczkę i wylądowałam w Celinach

Trasa:
Mahn..- Kamyce – Bobrowniki – Dobieszowice – Sączów – Ożarowice – Pyrzowice – Celiny – Sączów – Dobieszowice – Kamyce – Dąbrówka – Brzeziny - 2xManh...

:) goniąc za cieniem... bikerki z klatki obok :)

Czwartek, 17 kwietnia 2008 · dodano: 17.04.2008 | Komentarze 11

Jak czwartek to z ....
Anet :)
dziś krótko, miałyśmy jechać na Chechło ale po drodze nam się odwidziało i wylądowałyśmy w parku na Świekrolu.
Trochę zimno i wietrznie ale 'co nas nie zabije, to nas wzmocni' ;)
na koniec fota przy miejscu odpoczynku - Świerkol park i mała Niagara ;)

nagle, łoo! ktoś chciał być na zdjęciu

więc jest :)

Samotnica w okolicach

Poniedziałek, 14 kwietnia 2008 · dodano: 15.04.2008 | Komentarze 7

Trasa po okolicznych lasach. NIE!!!!! dziś nie było terenu lecz kręcenie po najbliższych okolicach. Nawet nie jechałam przez 'ulubiony lasek' (mimo, że jeszcze mi się nie znudził) tylko przez Józefkę i pod górkę w kierunku Dobieszowic. Po drodze zahaczyłam jeszcze o “kapustowo”, gdzie -w pewnym momencie- równocześnie świeciło słońce i padał niegroźny deszcz (chmura już za bardzo była nasiąknięta, więc trochę popuszczała albo anioły uczyły się pluć, nieważne) – tęczy nie widziałam. Nogi nie wiadomo czemu bolą (chyba po wczorajszym ścigu na wale hehe). Na dodatek mam dziwne sińce tzn. 'big bułę' w okolicy piszczela, dziś jak to zobaczyłam, to przypomniało mi się, że wczoraj miałam małą glebę. Wycieczka bez fot, bo nie chciało mi się robić 'przystanków'.

Kategoria samotnie, tylko szosa

Po babsku ;) z przeczuciem

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Komentarze 15

Niedziela więc wypadałoby skoczyć na bika i trochę pośmigać ale od początku. Najpierw (z rana) do klatki obok, czyli do Anet wymienić nieszczęsną dętkę. Właściwie przyszedł też Jarko więc tylko my się przyglądały - dobry kolega! Niestety Jarko ma chorą nogę (po ostatnim to już kuleje) :/ i nie może – bynajmniej w najbliższym czasie- z nami jeździć :(
Za to dziś pojechała z nami studentka 5 roku AWFu -> Asia i jej Meridka :)

Jak sportsmenka, to przecież nie będziemy jej oszczędzać :) miało być krótko, to było ;)
Nawet nie wiedziałam, że potrafię zapamiętać trasę w lesie, którą jechałam tylko raz i to rok temu :)
udało się dotrzeć do Zielonej bez błądzenia po lesie :)
Po drodze zaczynało mżyć i chmury deszczowe się zbierały ale Anet załatwiła sprawy z 'Szefem' i nie było tak źle, nawet wyszło słońce.
Jadąc przez las chyba nr 4 (czyli ten, który zaczyna się w Bibieli)

Asia prawiła nam wykład na temat “spalania tłuszczu” (to się dowiedziałyśmy razem z Anetą, że nigdy nie schudniemy jak tak będziemy jeździć – a trudno! Tak jakbyśmy się w ogóle odchudzały :D) po czym pada 34 km a ona złapała ...
lacia !
Osz xyz!!!!!
tutaj Asia -> “powiem wam dziewczyny, że jesteście wulgarne, wy przeklinacie” :/
(chyba się -jednak- czasami nie słyszymy, dopóki ktoś nam tego nie powie @ potem okazało się, że i ona wcale nie jest lepsza :P)
Myślę sobie: 'i co teraz jak omen, który może mi pomóc w sytuacjach awaryjnych jest dziś na górze św. Anny (i pewnie rozkleja plakaty)' ;P
Najlepsze jest to, że miałam dętkę ale co z tego jak jej Meridka ma koła 28 :/ poza tym tak naprawdę nigdy nie złapałam przysłowiowego lacia, więc też nie mam doświadczenia w wymianie dętki a tu jeszcze tylne koło. Dopompowałyśmy :) i szybko na Zieloną (powietrze znowu zeszło) znajdujemy dziurę. Na całe szczęście dziś miałam dziwne PRZECZUCIE i wolałam zabrać jeszcze łatki , ufff!
(magiczne pudełeczko)

Asia postanowiła nam zaufać (chyba nie miała wyboru) i zabrałyśmy się do roboty! Dzisiejsza poranna lekcja Jarka plus (kiedyś) lekcja brata (wiem czasami męczę lecz nie na daremno – dzięki!), dały pozytywny rezultat i udało się załatać dętkę i dobrze założyć koło :D mimo, że były to sceny warte śmiechu i rozpaczy ;) , ludzie którzy tamtędy przechodzili mieli ubaw na maxa – zresztą my też :)
(chyba dobrze załatane)

No to możemy podziwiać Zieloną

Powrót już szosą od strony Kalet

Na 45 kilometrze nasza towarzyszka zaczyna robić się blada (głód też daje nam w kość), więc zjeżdżamy do 'Zajazdu u Moniki'

Asia wcina żurek a my ciepłe ciacho ;)

Posilone możemy jechać dalej. Okazuje się, że sportsmenka jest pasjonatką bunkrów, więc postanawia nam jeden pokazać i to w “moim ulubionym lasku”. Reszta bunkrów innym razem. Było jeszcze wiele innych przygód i śmiechu ale nie chce mi się pisać. Powiem tylko “Asica jesteś Wielka i dałaś radę!” oraz “MERIDA, MERIDA” ! He he ;) a najważniejsze, że dziewczyna złapała rowerowego bakcyla :)
Dziś było -tutaj zapożyczenie- ZAJEDWABIŚCIE :)))))
Trasa:
Piekary Śląskie @ Świerklaniec @ Brynica @ Miasteczko Śląskie @ Bibiela i lasem na @ ZIELONĄ @ Kalety @ Miasteczko Śląskie (Żyglinek, Żyglin) @ Świerklaniec @ Piekary Śląskie