Rekreacyjnie, skrótami i z soczkiem :)

Środa, 23 kwietnia 2008 · dodano: 24.04.2008 | Komentarze 19

Mało bo więcej się dziś kręcić nie chciało ;) a mój wiosenno-letnio-rowerowy towarzysz śpieszył się jeszcze “na granie”. Właściwie, to pojechałam z Markiem do Kamienia zobaczyć jego nowe mieszkanko. Potem jeszcze skrótami z Brzozowic przez Bobry i pola na Wymysłów -> Rogol -> a na Kamycach znowu skrót przez kładkę na Brynie i prosto do Imperium na “soczek”.

Dziś były trzy małe podjazdy, więc i tak dobrze, poza tym Marko narzekał na wiatr (ja już zdążyłam się przyzwyczaić) i oznajmił mi, że na razie nie będzie jeździć (czyli dopóki nie będzie lepszej pogody) hehe woli grać w bale ;>
cóż coś mi chłopaki wymiękają (Jarko-noga, Marko-wiatr) :/

| 00:26 wtorek, 29 kwietnia 2008 | linkuj katane
Będę czekał.
Pogoda musi być.
Mlynarz
| 23:56 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Jak ja lubię, gdy wszyscy się cieszą! :D
| 23:49 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Mlynarz ja tyż ;) sie ciesze
djk71 odezwę się :)
Mlynarz
| 12:33 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Brzmi bardzo fajnie! Ja mogę stawić się wszędzie! :D
Jeszcze przed moim wyjazdem dokładnie się umówimy. :)
Wygląda na to, że jeśli będzie pogoda to na 100% pojeździmy! Cieszę się. :)
| 19:50 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj katane
Brzmi fajnie.
Jak używasz gg to sie odezwij, łatwiej będzie się w razie czego umówić.
| 15:43 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Widzę, że te 3% się wypracuje ;D
ja na dzisiejszy dzień - środę i czwaretk mam cały wolny :D
a w ostatecznosci (jeśli by się coś zmieniło) to i tak będę od godziny 16-17 do rowerowej dyspozycji :)
pozostaje tylko ustalić miejsce spotkania ;) jak dla mnie to mogę się poświęcić i podjechać pod stadion śląski albo zaczekać na djk71 gdzieś na granicy Bytomia i Piekar i podjedziemy razem :D myślę, że to jeszcze ustalimy dokładnie po weekendzie majowym

pozdrawiam
Mlynarz
| 15:19 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Elegancko! :)
| 12:12 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Mlynarz
Wpisane do kalendarza, może coś się uda skręcić...
Mlynarz
| 11:47 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj No więc tak.
Bardzo chętnie się z Wami spotkam! Przecież wiecie, jak Was lubię. :)

W poniedziałek przyjadę późnym wieczorem i mam nockę. Więc jeżdżenie odpada.

Wtorek cały dzień szkolenia i nocka, więc będę wolny tylko między 17:00, a 21:00. Będę w Rybniku i jadę do Bielska, więc chyba będzie ciężko się spotkać.

Środa jestem wolny od 13:00 do 21:00 i będę w Kato, także jak najbardziej możemy jeździć!!! I to nawet dużo. :)

Czwartek, wstanę o 11:00 i do 21:00 mam czas wolny, więc również możemy jeździć duuuuużo!!! :)

A w piątek rano zaraz po nocce zawijam do Wro.

Myślę, że w środę i czwartek się zobaczymy. Jeśli oczywiście znajdziecie czas. :)
U mnie w tym harmonogramie raczej nic nie powinno się zmienić.

Pozdrawiam!
| 23:37 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Mlynarz
Jakbyś się nudził to... :-) Może uda się spotkać w większym gronie w jakieś późne popołudnie...
katane
| 20:57 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Mlynarz więc zapraszam do Piekar :)
Mlynarz
| 02:02 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Przyjadę na Śląsk zaraz po długim weekendzie majowym. :D
Będę 3-4 dni. :)
To pewne na 97% :D
katane
| 22:54 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj Mlynarz ciekawe, kiedy przyjedziesz haha no ale jak kiedyś będziesz w DG to do Piekar blisko ;P (z Będzina jakieś 15 km) ;)
djk71 porządzimy i to na pewno !
DMK77 a ja najbardziej lubię jeździć w słońcu (lipec, sierpień) i ten wietrzyk ciepły jaki sobie można zrobić jadąc na biku ;)
karla76 tak czasami raczę się piwkiem z soczkiem heh ale i tak wolę z imbirowym a był tylko malinowy ;)
omen o jak dobrze, że Ty mi jeszcze pozostałeś :]
omen
| 21:18 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj jeszcze Ci omen pozostaje :P pff piwko po treningu? niedobrze :P
Mlynarz
| 11:47 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj Karla Katane wie co dobre :)

DJK na pewno porządzimy jeszcze nie raz. W końcu młodzi jesteśmy!

DMK da się! :D
karla76 | 11:09 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj hahaha:)to długo Marko będzie czekać na taka pogodę:))widze,że raczysz się piwem z soczkiem:))))
pozdrowionka!:)
djk71
| 06:59 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj Poczekaj Mlynarz, poczekaj... aż w końcu uda nam się an siebie trafić z katane. Wtedy porządzimy... może... :-)
Mlynarz
| 02:18 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj Niedługo dojedzie do tego, że Młynarz będzie musiał do Ciebie jeździć, żebyś nie musiała sama śmigać. ;)

Pozdrowionka!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hiree