Maj, 2013

Suchą nitką do celu – Pobrzeże Kaszubskie

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 31.05.2013 | Komentarze 0

Wybrałam się razem z drużyną mmbike do Sławoszewa miejscowości znajdującej się niedaleko Morza Bałtyckiego oraz Krokowej, gdzie miał odbyć się maraton z cyklu Skandia Maraton - Krokowa.
Sobota rano wstaję i wyglądam przez okno, chłopaki szykują rowery na maraton. Prawdopodobnie po południu ma padać deszcz, tymczasem ja postanawiam wyruszyć w kierunku morza.
Mariusz mówi mi, że w okolicy jest jakaś ścieżka rowerowa, którą dojadę nad morze. Z mapki maratonu wynika, że mam około 10 km do plaży.
Wyjechałam z pensjonatu w miejscowości Sławoszyna i zaraz ku moim oczom ukazała się ścieżka rowerowa. Bardzo mnie to ucieszyło, była to wąska asfaltowa droga wśród krzaczorów. Przejechałam w tym krajobrazie z dala od jakichkolwiek ulic powyżej 10 km a tu plaży nie widać a ścieżka wyglądała tak jakby nie miała końca. Zatrzymałam się koło tablicy informacyjnej i przeczytałam, że jadę ścieżką rowerową wybudowaną na starej trasie linii kolejowej Krokowa – Swarzewo (wiedziałam już, że ścieżka ma około 17,5 km natomiast nie miałam żadnej mapy ze sobą i kompletnie nie wiedziałam, gdzie jest położone Swarzewo). Gdy dojechałam do końca ścieżki i starego dworca w Swarzewie zobaczyłam drogowskaz: na lewo Władysławowo a na prawo Gdańsk, wtedy zorientowałam się, że wcale nie jadę na północ tylko pojechałam na wschód w kierunku Zatoki Puckiej. Przejeżdżający akurat w tym momencie koło mnie, miejscowy rowerzysta powiedział mi jak mam kierować się z Władysławowa w kierunku Krokowej. Na dodatek Pan był tak uprzejmy, że postanowił najszybszą trasa poprowadzić mnie do Zatoki Puckiej, gdzie pokazał mi mini port. Trochę sobie w między czasie pogawędziliśmy. Następnie kolejną ścieżką pojechaliśmy do Władysławowa, Pan ‘przewodnik’(jadący dalej ze mną na swym składaku) chyba ma jakieś chody w porcie, bo pozwolono nam tam jeździć na rowerze. Pojechałam pod same falochrony, popatrzałam na morze, pstrykłam fotkę na pamiątkę (bo nie wiem kiedy znowu tu będę) po czym w centrum Władysławowa pożegnałam Pana Leszka i zgodnie z jego zaleceniami pojechałam w kierunku Karwi. Po drodze zatrzymałam się jeszcze w Jastrzębiej Górze zobaczyć latarnię i tak zwany Przylądek Rozewie. Potem jadąc dalej, w Karwi jeszcze raz zjechałam na plażę popatrzeć na morze. Na koniec pojechałam do Krokowej (gdzie była meta maratonu) do mężusia i pozostałej drużyny mmbike.
Wspaniały Dzień Pełen Wrażeń.

Szykowanie rowerów przed maratonem © letrab7

Scieżka rowerowa do Swarzewa © letrab7

Tablica informacyjna dot. scieżki rowerowej zbudowanej na trasie linii kolejowej Krokowa - Swarzewo © letrab7

Scieżka rowerowa ciąg dalszy © letrab7

Nacieszyć oko widokiem morza © letrab7

Krokowa - po maratonie z częścią drużyny mmbike © letrab7

Wieczorne grillowanko © letrab7

Trasa: Sławoszyno - Łebcz - Swarzewo - Zatoka Pucka - Władysławowo (port) - Jastrzębia Góra (Przyl. Rozewie) - Karwia (plaża) - Karweńskie Błoto I - Parszyce - Minkowice - Krokowa - Sławoszyno

Wtorek, 21 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 0

Rozjazd z Marioxc ;)

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 0

Rozjazd, ale nie mój tylko męża, który wczoraj przejechał Rajd Wyszehradzki (przejeżdżając w bardzo dobrym czasie 533km). Dziś w końcu na niektórych odcinkach mogłam go "odstawić" i na początkowych km mówił zwolnij ;) potem już się rozkręcił i jechał jak zawsze ze mną - normalnym tj. moim tempem. Pojechaliśmy sobie lasami na Chechło. Dodatkowo, to chyba nasz pierwszy wspólny wyjazd w tym roku. Było fajnie i pogoda też dopisała.

Praca i Szarlej

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 0

Z Mariolą :D

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Rano do i z pracy (9,55km t=29min)

Po obiadku (w końcu) udało nam się razem z Mariolą 'wyjść na rower' :)

Mariola (koleżanka z biegów) miała długą przerwę w jeżdżeniu na rowerze ale radziła sobie świetnie, kto wie może nie tylko będziemy razem biegać ale i jeździć na rowerze.

Trasa z Mariolą: Rogoźnik i Dobieszowice, powrót przez manhattańskie pola (18,5km t=58min).

Jeziorko w manhattańskich polach © letrab7

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 0

Kategoria szosoteren, samotnie

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 10.05.2013 | Komentarze 0

Skrótem do pracy a wracając z pracy pojechałam jeszcze na Rogol - przystań, posiedzieć w słońcu nad wodą :)

Przejażdżka po pracy

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Zamiast iść na Zumbę, wybrałam rower w ramach popołudniowego relaksu :)

MTB Cross Maraton - Sandomierz

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 0

Będąc już w Sandomierzu, postanowiłam przejechać się na trasie mini maratonu, co prawda leniwie i bez formy. Muszę przyznać, że dość się zmęczyłam na tak krótkim dystansie. Na dodatek raz pomyliłam trasę na szczęście szybko się ocknęłam i powróciłam na właściwy kierunek oraz raz spadła mi keta, za to meta zdobyta :D
Trasa nawet nie taka lajtowa, miejscami grząsko, miejscami suche trawy lub duże kałuże, błotko, pagórki i sady.

Foty zrobione już po maratonie.

Sandomierz © letrab7

Furta Dominikańska © letrab7

Kotwica w Sandomierzu © letrab7

Rynek w Sandomierzu © letrab7

[47/67, Kobiety K 10/13, 1:13]

Majowo ;)

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 0

Majówka nie zapowiada się za ciekawie pogodowo. Korzystając z chwili ładnej pogody, pojechałam trochę 'pokręcić' na rowerku. Trasa miedzy innymi rzez las :)

Slimak w lesie © letrab7

Turniej piłki nożnej młodzików, Orlik na Manhattanie.