Lipiec, 2016

Plażowanie

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Trasa: Warnowo - Wisełka (plaża) - Warnowo
Dziś przedostatni dzień pobytu na Wyspie Wolin, jeszcze załapaliśmy się na wieczorny grill i nast. dnia wracaliśmy już do Piekar.
Razem z Martynką dziękujemy Mariuszowi za udane wakacje :)

Rower to fajna rzecz pozwala w krótkim czasie dotrzeć w miejsca, gdzie normalnie ‘na nogach’ zajęłoby to dużo więcej czasu.

Dziwnów i Wyspa Chrząszczewo

Piątek, 29 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Tym razem trasę rozpoczęliśmy w Dziwnowie i (ścieżką rowerową) przez Dziwnówek, Wrzosowo, Kamień Pomorski przedostaliśmy się na Wyspę Chrząszczewo, gdzie pojechaliśmy zobaczyć Królewski Głaz (właściwie poza Głazem na wyspie nie ma nic ciekawego mieści się tam parę domków i zakład karny). W drodze powrotnej z Kamienia Pomorskiego Mariusz z Martynką mieli okazję podłączyć się pod okoliczny peleton młodocianych i tak dotarliśmy z powrotem do Dziwnowa, gdzie udaliśmy się na plaże.

Świnoujście i Karsibór

Czwartek, 28 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Cel wycieczki zwiedzanie Karsiboru i Świnoujścia.
Trasa rozpoczęta w Warszowie (wschodnia część Świnoujścia) – Ognica – Most Piastowski – Karsibór – Falochron wschodni bramy torowej Kanału Piastowskiego [6,8 km] - Kościół Najświętszej Marii Panny - Karsbiorska Kępa (rezerwat ptaków i wieża widokowa) - Cmentarz ewangelicki, następnie powrót do Świnoujścia Wschodniego wzdłuż gazoportu pod Latarnię i Fort Wschodni – objazd falochronu wschodniego – potem pojechaliśmy na przeprawę promem do centrum Świnoujścia – przejazd przez centrum, Fort Anioła, Fort Zachodni, następnie przez wejście Interferie zajrzeć na plaże w Świnoujściu i powrót na prom przez Park Zdrojowy Kurpark, by dotrzeć do Warszowa, gdzie zostawiliśmy samochód.
Podczas wycieczki rowerowej Mariusz bardzo chciał zwiedzić Latarnię ale nie bardzo gdzie mieliśmy zostawić rowery, więc na koniec już autem zabrał nas na Latarnię, gdzie z Marti pokonał 300 schodków, widoki były warte wejścia :)

Plażowanie i Wydrzy Głaz

Środa, 27 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Trasa nad morze, czyli na plażę do Wisełki. Powrót do Warnowa leśną ścieżką, by odnaleźć Wydrzy Głaz.

Wyspa Wolin i 2w1

Wtorek, 26 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Czyli dwie wycieczki jednego dnia.
Pierwszą wycieczkę (22,87 km) zrobiliśmy sobie po śniadaniu trasą prowadzącą dookoła jezior na wyspie takich jak: J. Warnowo, J. Rabiąż, J. Domysłowskie, J. Czajcze, J. Żółwińskie, J. Kołczewo, J. Racze J. Zatorek, J. Wisełka.

Warnowo – Kolonia Domysłów – Domysłów – Żółwino – Kołczewo – Wisełka – Warnowo

Potem myśleliśmy, że Martynka będzie chciała spać i wróciliśmy na obiad do domu, ale Marti nie spała, więc pojechaliśmy na wycieczkę drugą (24,63 km). Przez Zagrodę Żubrów do Międzyzdrojów, a następnie na plażę do Wisełki, ponieważ plaża w Wisełce (naszym zdaniem) jest ładniejsza niż w Międzyzdrojach i nie ma tam tłumów.

Warnowo – lasem przez Woliński Park Narodowy - Zagroda Żubrów – Międzyzdroje plaża i molo – Grodno - Wisełka - Warnowo

Wyspa Wolin

Poniedziałek, 25 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Wybraliśmy się rodzinką na wczasy na Wyspę Wolin. Wycieczki dobrane były do możliwości wytrzymałości półtorarocznej Martynki, którą tatuś woził w foteliku. Na szczęście Martynka sama garnęła się na wycieczki, więc nie było większego problemu.

Dzień pierwszy przyjazd na Wyspę Wolin a dokładnie do Warnowa, popołudniu wybraliśmy się rowerami na plażę do Wisełki. Martynka dosłownie oszalała na widok morza i ciężko ją było wyciągnąć z wody :)