• Sprzęt Orbea Alma

Świnoujście i Karsibór

Czwartek, 28 lipca 2016 · dodano: 04.08.2016 | Komentarze 0

Cel wycieczki zwiedzanie Karsiboru i Świnoujścia.
Trasa rozpoczęta w Warszowie (wschodnia część Świnoujścia) – Ognica – Most Piastowski – Karsibór – Falochron wschodni bramy torowej Kanału Piastowskiego [6,8 km] - Kościół Najświętszej Marii Panny - Karsbiorska Kępa (rezerwat ptaków i wieża widokowa) - Cmentarz ewangelicki, następnie powrót do Świnoujścia Wschodniego wzdłuż gazoportu pod Latarnię i Fort Wschodni – objazd falochronu wschodniego – potem pojechaliśmy na przeprawę promem do centrum Świnoujścia – przejazd przez centrum, Fort Anioła, Fort Zachodni, następnie przez wejście Interferie zajrzeć na plaże w Świnoujściu i powrót na prom przez Park Zdrojowy Kurpark, by dotrzeć do Warszowa, gdzie zostawiliśmy samochód.
Podczas wycieczki rowerowej Mariusz bardzo chciał zwiedzić Latarnię ale nie bardzo gdzie mieliśmy zostawić rowery, więc na koniec już autem zabrał nas na Latarnię, gdzie z Marti pokonał 300 schodków, widoki były warte wejścia :)