Świątecznie - I co z tego... , że wieje ...

Sobota, 22 marca 2008 · dodano: 23.03.2008 | Komentarze 9

Dziś musiałam już wyjść trochę pokręcić, mimo że pogoda i tak kiepska była (wiszące chmury i okropny wiatr) zresztą tak jak i moje samopoczucie.
Trasa: Os. Powstańców Śl. - Brzeziny – Dąbrówka – Wojkowice – Rogoźnik – Siemonia - Dobieszowice - Bobrowniki - Kamyce - Os. Powstańców /kółko/

Chwilka, gdy zajrzałam na Rogoźnik II

i dalej w drogę

Do samej Siemoni jeszcze było spoko z wiaterkiem, potem jadąc z górki wpadła mi mucha do oka a za parę metrów miałam przyjemność spotkać Muchę :D (jechał w przeciwnym kierunku ale i tak dał się nakusić na parę metrów wspólnej jazdy) dalej sama przez Dobieszowice cały czas pod silny wiatr - istna droga przez mękę.

Mlynarz
| 00:50 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj I oto chodzi! :)
katane
| 00:30 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj oczywiście dla WSZYSTKICH Wesołych Świąt również życzę :)

azbest87, vanhelsing - chmurki czy fajne, czy nie to i tak czekały na swój czas (czyli dzisiejszy wieczór - padało, bynajmniej u mnie)
DMK77 i djk71 - wiem, że wiecie i widzieliście bo czytałam Wasze blogaski :)
anet - dzięki i też buźka :)
karla76 - to ja zazdroszczę Tobie takich ładnych terenów jakie są w Twoich okolicach
Mlynarz - tak moje samopoczucie poprawiło się :)

Pozdrawiam serdecznie
Mlynarz
| 13:12 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj Mam nadzieję, że Twoje samopoczucie się poprawiło po powrocie. :)
Pozdrawiam!
karla76 | 13:04 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj zazdroszcze wycieczki:)zdrowych i wesołych!:)zdjęcie ost śliczności
Pozdrowionka
djk71
| 11:31 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj W końcu wiem o czym piszesz :-) Jak pisał juz Damian mieliśmy ostatnio też okazję pokręcić w tamtych stronach.
anet | 09:10 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj :):)to świateczny komentarz:)buzka
vanhelsing
| 09:02 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj Chmurki nie fajne, bo straszą co chwilkę, że coś z nich spadnie :P Ale zdjęcie fajne :D

Wesołych wesołych ;)

azbest87
| 08:51 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj Fajne chmurki na zdjęciach:))
Wesołych Świąt! :D
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alawe