Pogoria III i IV w towarzystwie

Niedziela, 9 marca 2008 · dodano: 09.03.2008 | Komentarze 6

Późna pobudka czyli gdzieś ok.13 (bo od 7.30 odsypiałam nocny maraton filmowy) a o 14 już wyjazd na trasę. Dziś w towarzystwie i można nawet powiedzieć, że nastąpiło małe zrzeszenie bikestatsowiczów :), no i nareszcie w męskim gronie mogłyśmy pojeździć razem z Anetą.
Uczestnicy dzisiejszej wyprawy:
katane, anet, gak_bike i nasz kolega Marek (1 raz na biku w tym roku).
Trasa:
Piekary Śl. /manhattan/ -->Wojkowice -->Będzin (tutaj czeka na nas gak_bike)-->Łagisza -->Park Zielona --> Pogoria III --> Antoniów --> Ujejsce - ->Wojkowice Kościelne-->Pogoria IV --> Preczów --> Sarnów --> Psary - ->Wojkowice -->Piekary Śl. /dom/ :)
Było parę górek (jak na gaka przystało) :) zresztą sam dojazd do Będzina jest już męczący.
Dziękuję za miłą wycieczkę moim dzisiejszym towarzyszom :) i gakowi za rowerowe oprowadzenie po 'pogoriowej' części Dąbrowy Górniczej.
Ps. Dziś byłam w swoim żywiole :D

Pogoria III

Pogoria IV

Marek i Grześ(gak_bike)

Już prawie koniec :) ... dnia

johanbiker- | 23:22 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj No widzę że juz pogoria4 prawie napelniona.Gratuluje wypadu.
djk71
| 21:58 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Ładna wycieczka i zaczątki integracji...
azbest87
| 21:39 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Ooo jaa o 13 to nawet ja nie wstaje;PP
Widzę że nie tylko ja dzisiaj jeździłem w większym gronie:)
Pozdro!
anet | 21:29 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj dzieki:)
katane
| 20:53 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj przed/za Pogorią III (zależy z której strony) :) ale tak serio to najlepiej napisz do gak'a to Cię oprowadzi to raczej jego tereny :) dziś byliśmy pod jego opieką w tych rejonach :) albo sprawdz na dobrej mapce w necie polecam Targeo (sama sobie kiedyś drukłam i trafiłam do Pogorii IV bez problemu)
vanhelsing
| 20:42 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj gdzie Wy macie tą Pogorię IV ?! Szukałem, szukałem i nic.. A chciałbym się tam wybrać...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ektyw