Szerokiej drogi i mała satysfakjca

Sobota, 8 marca 2008 · dodano: 08.03.2008 | Komentarze 7

Późnym rankiem postanowiłam sobie trochę pokręcić, bo takie ładne słoneczko zaglądało przez okna. Z okazji dnia kobiet pojechałam w teren :) jak na 'błotnoleśną-potworzycę' przystało :D
czyli trochę po lasku

trochę po wale

znowu po lasku i do parku na Świerklaniec

a na zakończenie kółko na Os. Powstańców.

W lesie stało 3 facetów z czego jeden popijał chyba 'trunek-jabol-pij ile wlezie' – myślę "no nieźle" okazało się, że tacy panowie są niegroźni :) przemykając obok nich rzucił tylko hasło "Szerokiej Drogi" więc podziękowałam. Co do słońca to wcale tak ciepło nie było co widać na szarych fotkach (jeszcze zabrałam aparat z rozładowanymi akumulatorkami heh), na dodatek trochę za lekko się ubrałam i mnie wypizgało zwłaszcza na wale w Świerkolu :/
Poza tym na trasie panował istny wysyp bikerów i tych przystojnych :D, i tych nieco starszych oraz par 'bikersko-przyjacielskich or małżeńskich'. Zaczynając od tych drugich było kogo wyprzedzać. Dziś przy nagłej V=38km/h udało mi się nawet wyprzedzić pana jadącego na kolarce (ach mieć tą satysfakjcę – bezcenne he he) jeszcze trochę pomknęłam i długo nie musiałam czekać, najpierw siedział mi na ogonie a następnie wyprzedził ale trwało to tylko do skrzyżowania a tam już każdy w swoją stronę.
Jednym słowem udany dzionek rowerowy :)

Ps. I po 'petycji' co prawda błota dziś nie było :) ale tak wyglądają błotnoleśnepotworzyce w oczach faceta ;)

Kategoria samotnie, szosoteren

omen
| 21:21 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj fajnego bika miał i prOfi sie wydawał..
katane
| 18:43 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj vanhelsing, azbest87, Pixon Dziękuję za życzenia :)

omen żabki chyba kłamią, bo nic takiego nie mówiłam (wpadne jak bestia bedzie chora)a tego gościa nie znam (a co fajny jakiś był :D?)

djk71 mam nadzieję, że takich dni będzie więcej :D, czego też Ci życzę :)

Pozdrawiam wszystkich!
djk71
| 23:29 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Oby więcej takich dni.
Rowerzystów dziś rzeczywiście było od groma... wszelkiej maści...
A rozładowane akumulatorki bolą... bardzo...
Pixon
| 22:12 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet
omen
| 20:59 sobota, 8 marca 2008 | linkuj yhm.. żabki sie skarża bo mówiłaś ze wpadniesz do nich z bestia a Ty ani widu ani słychu:P
Znasz może gosćia co jezdzi na niebieskim Specialized ? mijałem dzis jak jechałem na świerkol..
azbest87
| 20:40 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Zdjęcie błotnoleśnopotworzyc ;P jest dobre:DDD
Ja to dzisiaj mogłem robić za jakiegoś piaskowo-deszczowego potwora ;P :/
Pozdro!

P.S. Naj, naj z okazji Dnia Kobiet:))
vanhelsing
| 20:34 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Ojj ja także zauważyłem ten wysyp rowerzystów :) Hehe, ja dziś odbyłem miłą przejażdżkę ze starszym paneem, który dziś zaczął sezon, ale jakoś mi potem w tyle został :D
Oby te chmury nie przyniosły nic zło-deszczowo-wstętnego :D

Życzonka składam :)

Pozdrówka ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ejdzi