'ChcącNIEchcąc' – tygodniowa rundka 4

Piątek, 20 czerwca 2008 · dodano: 20.06.2008 | Komentarze 6

Już miałam odkurzać Planeta dla mojej siostry, byśmy mogły razem pojeździć, bo wczoraj jeszcze mówiła, że pójdzie dziś ze mną 'na koło' ;)
Niestety dziś... już jej się odwidziało, więc nie będę jej zmuszać... pojechałam sama i tym oto sposobem wyszła mała rundka przez kapustowo, dobiechy, rogol II i kamyce(kł,M).

Kategoria tylko szosa, samotnie

johanbiker- | 21:28 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj Hmmm,nie ma kapustowa,a jak noc Swiętojańska?Nie pisalem bo nie miałem czasu-patrz blog.
Pozdrówka
djk71
| 20:19 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj Jeszcze pojeździcie razem... :-) W końcu ją też dopadnie :-) Jak wszystkich...
labcio
| 16:52 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj dziekuje za przywitanie i tez sie klaniam;]
omen
| 16:31 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj a ja lubię sam jezdzić. przynajmniej nie musze na nikogo czekać czy go gonić ..
a rodzeńswt otylko by chciało odemnie rower. ale ni *****
einstein
| 00:44 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj ja tez mam jakis dziwny sentyment do samotnej jazdy. dalsze dystanse niewatpliwie hartuja psychike ;)
a nad jazda z rodzenstwem, to sie jeszcze zastanow. ja tez bardzo chcialem kiedys, ale po jednej przejazdzce mi sie odechcialo. ten moj brat to straszna maruda.
azbest87
| 23:41 piątek, 20 czerwca 2008 | linkuj Ja prawie zawsze jeżdżę sam i w sumie nawet to lubię:) Choć nie mam nic przeciwko towarzystwu:D
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet