Śmigaj! :D bo mięśnie stygną :D

Czwartek, 15 maja 2008 · dodano: 16.05.2008 | Komentarze 7

Po pracy szybko obiadek i na bika, bo komar już 2gi raz dzwonił w sprawie rowerowania :D dziś miał wolny dzień i chciał pośmigać, za to musiał czekać pół dnia, aż wrócę do domu – fenks! no ale właściwie czego nie robi się dla przyjaciół ;)
Na początku oznajmiłam Jarkowi, żeby to on wymyślił 'gdzie by tu jechać' bo znudziły mi się moje trasy :) więc wymyślił Pogorię, bo dawno my tam nie byli --> 'OK może być'
Co prawda trasa prowadzi przez małe pagórki ale i tak fajnie się jechało. Zawsze jak mówię, że padam to komar nic ino “Kręć! Kręć!” hehe niczym jakiś trener ;)
Po drodze zahaczyliśmy o Łagiszę i mini zoo w Dąbrowie Górniczej.
Potem już tylko na Pogorię (chyba IV) gdzie była krótka przerwa i powrót. Szczegółowe zwiedzanie innych Pogorii zostawiłam sobie 'na kiedy indziej' prawdopodobnie z pewną kosmatą co idealnie zna te tereny ;)
W Piekarach zafundowaliśmy sobie małe modyfikacje trasowe a uwieńczenie dzisiejszej wycieczki zakończyło się 'dżamburgerem' i 'soczkiem' w Imperium już z resztą naszej paczki :)

Trasa: Piekary Śl. (Manh/W) @ Rogoźnik @ G. Siewierska @ Strzyżowice @ Gródków @ Będzin (Łagisza) @ Dąbrowa Górnicza (Pogoria IV) @ Preczów @ Sarnów @ Wojkowice @ Piekary Śl. (XL D+B, 2xMM, imper)

PS. Po powrocie do domku w końcu umyłam bika ;D

Łagisza

tzw. mini zoo

Pogoria IV

Mlynarz
| 06:23 środa, 28 maja 2008 | linkuj Kosma Ty to masz przez całe życie fatamorganę! ;P hehe ;)
wiol18a
| 08:54 sobota, 17 maja 2008 | linkuj Fajne Kozy czy co to bylo:)
DARIUSZ79
| 07:23 sobota, 17 maja 2008 | linkuj To pogoryjka zaliczona:) A to na pogoryjke masz 30km to tyle samo odemnie do piekar P) świeta racja też myje bika, ja po wczorajszym wypadzie deszczyk mnie złapał:) Pozdr Dariusz
Anonimowy van | 09:52 piątek, 16 maja 2008 | linkuj Rogi to krzywe ma ten koziołek ;P
blase
| 06:54 piątek, 16 maja 2008 | linkuj kosma chyba chodziło o przed-przedostatnie zdjęcie z tymi rogami :D
kosma100
| 01:38 piątek, 16 maja 2008 | linkuj P.S. Na przedostatnim zdjęciu widać, że rogi masz krzywo ustawione;)
Albo taka "fatamorgana" ;)
Pozdrawiam ;P
kosma100
| 01:35 piątek, 16 maja 2008 | linkuj Na poczatku Twojej relacji już miałam dać "koronkę" , ze mnie nie uwzględniłaś we wpisie.....
Ale po zdaniu: "Szczegółowe zwiedzanie innych Pogorii zostawiłam sobie 'na kiedy indziej' prawdopodobnie z pewną kosmatą co idealnie zna te tereny ;)" jestem usatysfakcjonowana ;D
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kosmacz skosmaczony ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acydz