Nowi :) w moim krótkim, ulubionym lasku

Środa, 14 maja 2008 · dodano: 14.05.2008 | Komentarze 4

Dziś jeździłam z Wiolą i jej bratem. Najpierw pojechałam na umówione miejsce naszego spotkania, czyli Kopiec (ale już bez wjeżdżania na szczyt – bo moi towarzysze też byli na nim parę razy) :)
Stamtąd pojechaliśmy laskiem nr 1 przez tamę do lasku nr 2 (wiem za mało terenu – zauważyłam, wyraźne rozczarowanie na twarzach moich towarzyszy) ;) następnie przez Siemonię i Górę Siewierską na Rogoźnik, gdzie sobie trochę posiedzieliśmy i poklachaliśmy (podczas rozmowy zwrócono mi delikatnie uwagę, że łańcuch w moim rowerze domaga się czystości, już nie wspominając o samym kole <wstyd>) ;) Potem pokazałam bikerom z Ptakowic Manhattan na którym mieszkam :) i park na moim osiedlu. Dalej pojechaliśmy wzdłuż wału i rzeki Brynicy na Bobrowniki (właściwie nigdy tamtędy nie jeżdżę). Z Bobrownik przez centrum Piekar pod Kopiec, gdzie się pożegnaliśmy i potem już sama do domku przez Finy (Vmax ze zjazdu 53,2km/h szkoda, że na dole STOP) + 2xmM :D
Dzięki i do następnego razu :)

Mlynarz
| 09:21 czwartek, 29 maja 2008 | linkuj I bardzo dobrze. :)
katane
| 23:55 środa, 28 maja 2008 | linkuj tak poznawanie ludzi zawsze mi się podobało zwłaszcza Fajnych Ludzi :D a BikeStatsowicze jakoś sami tez się chcą ze mną poznać więc z tego korzystam ;D
Mlynarz
| 06:24 środa, 28 maja 2008 | linkuj No Kasiu, widzę że spodobało Ci się poznawanie Bike Statowiczy. :)
wiol18a
| 15:48 czwartek, 15 maja 2008 | linkuj hej! fajnie sie śmigało... Myśle że pewnie się znów kiedyś umowimy:)..Wycieczka udana...przecież ja nie narzekalam tylko mój Braciszek;p co dopiero opony zmienił..ale przeciągnęłam go przez Księżą Góre i Dolomity i juz mial dosc:) hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylroz