"Nieraz warto czekać, żeby znowu żyć. Słońce nie ucieka tylko czasem śpi."

Środa, 9 stycznia 2008 · dodano: 09.01.2008 | Komentarze 2

Dziś nie spało :) pierwszy w tym roku wyjazd i oby nie ostatni-w styczniu.
Manhattan-Brzeziny-Dąbrówka-Wojkowice/Kamyce-Bobrowniki-Szarlej-(odwiedzinki w mmbike i zakup błotnika /tu podziękowania dla tego który się poświęcił/ :) i wymiana baterii w liczniku, bo padła akurat w odpowiednim momencie)-powrót prosto do domku.

Kategoria samotnie, tylko szosa

katane
| 00:47 czwartek, 10 stycznia 2008 | linkuj Tak inteligentny he he, dla sprostowania działał resztkami sił swojej baterii a ponieważ Szarlej to mieścina, w której mogłam ją wymienić to też to zrobiłam :)
A dzisiejsze dane są “szacunkowe” ale dokładne, bo prawie do samego Szarleja widziałam ile mam na liczniku, ważne że już wszystko będzie chodzić ok
Pozdrawiam
djk71
| 23:05 środa, 9 stycznia 2008 | linkuj Ot, inteligentny licznik :-) Nie wiedziałem, że już takie robią ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres