Świerklaniec

Niedziela, 30 września 2007 · dodano: 30.09.2007 | Komentarze 9

Na świerkol posiedzieć sobie trochę na wale w taką fajną pogodę i popatrzeć na wodę.

Kategoria samotnie, szosoteren

Karola | 22:03 niedziela, 7 października 2007 | linkuj No nie skonczył sie :D Jo chca jesce na koło isc :D Dawno zadyszki nie miałam <hahaha> :)
katane
| 17:01 czwartek, 4 października 2007 | linkuj dzieki , dzieki, chciałam tylko przypomnieć że ten rok sie jeszcze nie skonczył :)
KOMAR | 11:37 czwartek, 4 października 2007 | linkuj bardzo dobry wynik 2 tys. nastepny sezon bedzie lepszy przez zime pomyslimy gdzi uderzyc w Polske postaram sie zeby byl lepszy wynik
marcin | 20:14 środa, 3 października 2007 | linkuj jak na pierwszy sezon to bardzo dobry wynik, byle ino tak dalej.mam nadzieje ze w nastepnym sezonie rowerowym tez bedzie taki dobry wynik powodzenia
Karola | 22:10 wtorek, 2 października 2007 | linkuj Ales nakulała tych km :d No jo Ci powiem :D Nawet mnie sam umiesciłaś <radocha> heh :D Pozdrawiam :)
anet | 14:42 wtorek, 2 października 2007 | linkuj superrr:) gratuluje i żałuję, ze tak mało z Tobą przejezdzilam ale mam nadzieje, ze nadrobimy w przyszlym roku:) wielka bużka
katane
| 23:02 poniedziałek, 1 października 2007 | linkuj mam nadzieję,że o nikim nie zapomniałam ;)
| 22:57 poniedziałek, 1 października 2007 | linkuj Tak nawet pykło 2007 km na BS, więc zrobiłam sobie małe podsumowanie, bo Ty też miałeś trochę w tym udziału i tutaj chciałabym podziękować wszystkim towarzyszom moich wypraw
a jeździli ze mną:
>Marek zwany marko, 771 km przejechanych z katane :)
>anet czyli Anetka 560 km przejechanych z katane :)
>Jarek zwany komar 995 km przejechanych z katane :)
>Marcin zwany stonka 419 km przejechanych z katane :)
>Ania 52 km przejechanych z katane :)
>sebek 41km przejechanych z katane :)
>Karola czyli Karolina 30 km przejechanych z katane :)
>Sylwia 38 km przejechanych z siostrą :)
>Roman zwany Goła 38 km przejechanych z katane :)
>Grzegorz zwany gak_bike ok.110 km przejechanych z katane :)
>Mariusz zwany mucha ok.30 km przejechanych z katane :)
>Sebastian zwany omen ok. 46 km przejechanych z katane :)
dzięki czemu w samotności przejechałam tylko 261 km
fajnie, że Was mam i Was znam :)
pozdrawiam i dziękuję
mam nadzieję, że jeszcze pojeździcie z Kasią zwaną katane
marko | 18:58 poniedziałek, 1 października 2007 | linkuj Gratulacje :) 2 tys pękło to jest naprawde cos :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akiem