Każdy kto uczestniczy w zmaganiach, we wszystkim przejawia panowanie nad sobą :)

Sobota, 29 września 2007 · dodano: 29.09.2007 | Komentarze 2

Dziś było totalne zmaganie z wiatrem, pojechałam z komarem (czyli z Jarkiem) do Woźnik (już od jakiegoś czasu kusiłam go na tą wycieczkę, kusiłam bo większość trasy jedzie sie w terenie-lasem, co bardzo lubię ).
Piekary Śl. - Świerklaniec – Brynica – Miasteczko Śląskie – Woźniki (powrót tą samą trasą)

Wspomnę jeszcze, że na 20 km nagle padło hasło “Jarek ratuj!” miałam skurcz łydki (o/fak/co za ból ! jakoś to opanowaliśmy i pojechaliśmy dalej).
Ps. dziś komar też narzekał na wiatr :)

wjazd do lasu

trujący uroczy grzybek

kierunek Woźniki (moża było się stracić)

już w Woźnikach

u a ha rowery 2 rozjechane

powrót

katane
| 17:03 czwartek, 4 października 2007 | linkuj he he pożyjemy zobaczymy :) no ale plany zrealizować musimy :)
KOMAR | 11:42 czwartek, 4 października 2007 | linkuj fajna wycieczka szkoda tylko ze tak wiało ale czego to nie zrobi sie dla przyjaciol za rok do czestochowy w 1 dzien a moze i do twojej babci zobaczymy :)))))))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tobse