• Sprzęt Author Traction

Wzdłuż Brynicy

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 2

Najpierw odwiedzić rodzinkę, a popołudniu pojechałam zobaczyć jak wygląda stan wody w Zbiorniku Kozłowa Góra. Mianowicie od poniedziału, czyli już tygodnia non stop spuszczana jest woda ze zbiornika, przez co niektóre miejscowości zagrożone były i nadal są - zalaniem. Również i moje osiedle, wzdłuż którego płynie rzeka Brynica. W niektórych miejscach wały zaczynają przesiąkać i są zabezpieczone tylko taśmami, żeby ludzie po nich nie chodzili, żadnych worków z piaskami :/ tylko czekać kiedy pękną. Woda w zbiornkiku, co prawda już się obniża i oby było tak dalej. Tama jest nieprzejezdna dla samochodów, a to dlatego, że jadąc dalej z tamy na Wymysłów zarwała się droga.

katane
| 07:36 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj fredziomf Tak było trochę strachu, bo niektóre domki i bloki w Brzozowicach-Kamieniu i na Os. Andaluzja oraz Powstańców Śl. są położone bardzo blisko wału. Co do drogi z tamy na Wymysłów i na odwrót, to ogólnie jest zakaz wjazdu, ale rowerem da się przejechać obok - po prowizorycznym chodniku.
fredziomf
| 21:59 sobota, 22 maja 2010 | linkuj Poważnie to brzmi co piszesz. A rowerem się przejedzie na Wymysłów?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam