• Sprzęt Author Traction

I otwarte mistrzostwa Piekar Śl. w Kolarstwie Górskim

Niedziela, 16 maja 2010 · dodano: 17.05.2010 | Komentarze 2

Pierwsze słowa po przebudzeniu się to „O NEIN” za oknem leje, leje i jeszcze raz leje. Czy chce czy nie, to i tak wstać muszę, przecież mam być o godzinie 8.00 na stadionie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piekarach Śl., by pomóc Mariuszowi w organizacji, który już od godziny znaczy z Panami z MOSiRu trasę wyścigu. Już wiem, że nie będzie lekko. Na dodatek po wczorajszym maratonie nie najlepiej się czuję, a w gardle ‘drapie’. Na miejscu okazuje się, że trasa wyścigu została zmieniona, ponieważ wszystko co wcześniej było zaplanowane zalało na maxa. Niektórzy ludzie z obsługi nie dowierzają, że w ogóle ktokolwiek przyjedzie, by się ścigać i proponowali wszystko odwołać. Na szczęście pojawili się prawdziwi twardziele, którzy nie bali się pogody i wichury jaka panowała tego dnia na dworze. Atmosfera również była fajna, a spiker bardzo dowcipny. Podsumowując: jak na warunki i przysłowiowy ‘pierwszy raz’ to się udało. Wspomnę dodać, że jako jedyna w kategorii kobiet odważyła się wystartować Piekarzanka Oliwia Kamińska, a żeby nie miała tak łatwo, to wystartowałam i ja, więc miałam debiut w XC hehe i na dodatek przegrałam :/

UCZESTNICY i WYNIKI

Zdjęcia zrobione przez Oliwię Kamińską TUTAJ
lub
Relacja i zdjęcia na stronce MOSiR