• Sprzęt Author Traction

MAZURY – rowerowo dzień pierwszy :) Jezioro Niegocin i Jezioro Jagodne

Poniedziałek, 10 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 1

Fajnie, bo:
1) po prawie 2 latach doczekałam się prawdziwego urlopu a nie tylko paru wolnych dni :)
2) mogłam spędzić moje wakacje z bliską memu sercu osobą :*
3) pojechałam tam, gdzie mnie jeszcze nie było :D
4) mogłam zabrać ze sobą rower i w pełni go tam 'wykorzystać' ;)
5) pogoda była idealna na jeżdżenie w terenie :)
6) widoczki cudowne :)
7) przygody i wrażenia nie do zapomnienia ;)
8) objechałam dookoła wszystkie jeziorka, które chciałam objechać - cel zrealizowany :D
9) ... itd., itp.

Pobyt w miejscowości Giżycko zachęcał, by już pierwszego dnia objechać pobliskie jezioro Niegocin. Po pysznym śniadanku ruszyliśmy razem z Mariuszem na trasę. Dzisiejszy cel to objazd jeziora i odpoczynek nad którymś z brzegów (czyli kąpanie i wylegiwanie się gdzieś na trasie) ;)

W ostateczności objechaliśmy: Jezioro Niegocin, J. Grajewko, J. Boczne i J. Jagodne.

Trasa wiodła przez następujące miejscowości: Giżycko, Bystry, Grajwo, Kąp, Ruda, Rydzewo, Jagodne Wielkie, Jagodne Małe, Borki, Górkło, Szymonka, Prażmowo, Folwark Kraszewo, Kozin, Bogaczewo, Strzelce, Wilkasy, Giżycko.

Pogoda dopisała, tego dnia ładnie świeciło słońce. Trasa przebiegła w większości asfaltem i w części drogą w grząskim piachu. Niektóre miejsca wyglądały jakby właśnie tam był przysłowiowy “koniec świata”. Odpoczynek zrobiliśmy sobie w miejscowości Bogaczewo, gdzieś na terenie prywatnym. To chyba jedyny mankament, jeśli chodzi o znalezienie dobrego miejsca nad jeziorem, bo większość to tereny prywatne lub łąki, gdzie brzegi są zarośnięte sitowiem.