• Sprzęt Kross level a4

Koniec i pozytywny akcent dnia

Sobota, 28 marca 2009 · dodano: 28.03.2009 | Komentarze 6

Coś nieudany dla mnie był ten miesiąc, mało że dość często była kijowa pogoda, to jeszcze chorowałam i właściwie nie było kiedy jeździć :/ dobrze, że to już koniec i mam nadzieję, że też i koniec zimowej aury. Co prawda trochę pośmigałam na pożyczonym trenażerku ale to jednak nie to samo. Dziś w końcu się 'karłam' i dobrze mi się jechało, może dlatego, że już minęło sporo czasu od ostatniego razu kiedy jeździłam a może z powodu 'tylnego cieniaska', czyli nie zmienionej (po jeździe na trenażerze) gładkiej oponie, czuć różnicę w jeździe ;D
Trasa: najpierw po górkach w Bobronikach i Dobieszowicach, by potem pod wiatr zawieść my bike na przegląd i inne zabiegi kosmetyczne ;)

Kategoria tylko szosa, samotnie

katane
| 22:26 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj wiol18a masz rację :) tak mi się spodobało, że lajtowe oponki właśnie sobie kupiłam :)
wiol18a
| 17:31 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj to se kup bardzej lajtowe opony niz te twoje. Ja se ostatnio sprawilam na szuterki i lżejszy teren kendy karmy ..a Dawid tez jakas kende z mniejszym bieżnikiem i sie smiga ze hejj!! po co sie meczyc na oponach przeznaczonych na błoto:P
katane
| 23:17 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj myślę, że się uda :)
djk71
| 23:56 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Tak będzie... może znów uda się kiedyś pojeździć wspólnie...
katane
| 23:51 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Darku też mam taką nadzieję :)
djk71
| 23:42 sobota, 28 marca 2009 | linkuj Wraz ze zmianą czasu będzie lepiej... :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda