• Sprzęt Kross level a4

By czerpać przyjemność z jazdy ;)

Sobota, 14 marca 2009 · dodano: 14.03.2009 | Komentarze 5

W końcu po deszczowych dniach wyszło słońce, w końcu sobota, w końcu mam czas, by... czerpać przyjemność z jazdy :)
Dziś dalsza 'okrężna' przez Kozłową, Świerklaniec, Miasteczko Śl., Ożarowice, Sączów, Siemonię, Rogoźnik, Dąbrówkę i Manhattan :)

Za Siemonią spotkałam fajne odpoczywające stadko

Jedynym mankamentem dzisiejszej jazdy było bolące kolano, które zimą troszkę zostało 'obite' :/

Glebozerca
| 22:06 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Zima sie konczy, to ostatni dzwonek ażeby przed sezonem zrobić jakieś kożystne zakupy!
Polecam wypżedasz w Dekathlonie!
djk71
| 23:02 poniedziałek, 16 marca 2009 | linkuj Szkoda, że nie dołączyłaś w sobotę do nas... Może następnym razem...
karla76 | 09:59 poniedziałek, 16 marca 2009 | linkuj kolano mi nawala już jakis czas ale mam za swoje;/
też deszcze mam dosyć:)mam nadzieje,że wiosna już sie obudziła i zmierza w nasze strony
pozdrowionka
marioXC
| 21:03 sobota, 14 marca 2009 | linkuj Faktycznie piękny dziś był dzień a ja nie mogłem towarzyszyć na trasie mojej Bikerce, mimo choroby udało mi się wysiedzieć 1,5h na trenażerze.
vanhelsing
| 20:32 sobota, 14 marca 2009 | linkuj Ty koniki, a ja dziś kotka i słonia spotkałem ;P Normalnie zwierzyniec :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa napra