• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Kross level a4

Najważniejszy jest czas, w którym robię, co chcę :)

Sobota, 21 lutego 2009 · dodano: 23.02.2009 | Komentarze 9

Aleeeeeeee... zima :D
choć na drogach jeszcze śnieg postanowiłam pojechać tam...,
gdzie mnie koła 'poniosą'...
i tak jadąc śladami Mario dojechałam do stadniny w Chorzowie :)

Mimo tego, że ogrzaliśmy się na herbatce w parku, to i tak wróciłam z zamrożonymi stopami do domu (temp. minimalana na liczniku -8) brrrrrrr........ :)
To był piękny dzień.

katane
| 23:28 piątek, 6 marca 2009 | linkuj VIOLA trochę pordzewiał ;) mimo, że staram się go czyścić po każdej 'śnieżno-mokrej' rundce :) a na wiosnę i tak czeka go wymiana łańcucha, i innych 'ewentualności'...
ja również gratuluję Tobie wytrwałości, bo widzę, że ładnie sobie śmigasz :)
VIOLA->wiol18a | 19:07 piątek, 27 lutego 2009 | linkuj hehe a rowerek jeszcze nie pordzewiał? bo ja ostatnio trochę zrezygnowałam z jeżdżenia po śniegu i posolonych drogach bo jak obejrzałam z bliska moje cacko to aż mi go żal było...masakra jak te warunki wpływają na napęd i AMOR przedewszystkim!! ostatnio kiedy sie da..(mam nadzieje ze idzie wiosna) będe sobie smigac na kolarce póki troche w terenie nie obeschnie:) ale gratuluje wytrwałości:)
katane
| 23:31 środa, 25 lutego 2009 | linkuj robin tak, mój Krossik jak na razie daje radę :)
djk71 przesiadka jeszcze kiedyś będzie :) ale już mnie korciło ;)
Galen a dziękuję w końcu jechałam Profi-śladami stąd ta moja średnia-średnia ;)
karla76 mi też się podobają :)
vanhesing myślę, że za niedługo mnie dogonisz :P :)
bossMarcinoss tak podbudowuje zwłaszcza w najgorszych 'śnieżno-zaspowatych' warunkach :)
boss | 17:09 środa, 25 lutego 2009 | linkuj witam dla takiego zapalenca jak ty katane to pogoda nie odgrywa żadnej roli. Wiadomo przecierz ze przy takim kilometrarzu jak ty juz masz to kondycja jest nawet dobra w takich zaspach.A przypuszczam ze Mario ciebie jeszcze podbudowuje do takiej jazdy.
vanhelsing
| 11:21 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj Jeździsz ostro, ja przy moim kilometrażu w tym roku mogę się schować :P
karla76 | 09:19 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj śliczne koniki!:)
dobrze Cię znów widzieć na BS:)))
Galen
| 09:02 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj Super średnia jak na takie zaspy. Fajne fotki :]
Pozdrawiam!
djk71
| 08:14 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj Pięknie, tylko czemu nie było potem przesiadki na konia?
robin
| 23:33 poniedziałek, 23 lutego 2009 | linkuj Krossy to porządne rowery dają radę zimie :-) Piękne konie! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyidr