Specialized

Niedziela, 15 lutego 2009 · dodano: 23.02.2009 | Komentarze 4

Miałam nie wpisywać tych km, bo to niby nie to samo co 'jazda na dworze' ale w sumie równie męcząca i nawet fajna, mimo tego, że 'kręci się' w miejscu. Tak, dziś był trenażer i kolarka w piwnicy mojego Bikera z Siemianowic ;P i nawet muzyczka mi grala z lapa, i krajobrazy się zmieniały :D

Kategoria soul_mate

katane
| 23:24 środa, 25 lutego 2009 | linkuj johanbiker- tak trochę się spociłam, 2 kropelki potu na czole :) a wentylatora brak
djk71 no tak ;) poza tym na kolarce raczej nie jeździ się w terenie ;) hihi
JPbike fajna, fajna a moim filmem były górskie drogi i piękne krajobrazy Kanady :)
JPbike
| 17:56 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj Racja - taka jazda może być fajna :) też tak pomykam, najczęściej przy filmie :)
Pozdrawiam
djk71
| 08:15 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj I nie napisałeś ile z tego w terenie ;)
johanbiker- | 06:18 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj Niezle sie musialaś spocić,a wentylator był?Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dniau