Z tymi co zostali ... odwiedzić 'moje kochanie' ;)

Sobota, 19 lipca 2008 · dodano: 19.07.2008 | Komentarze 7

Znowu powtórka z zeszłego roku, znajomi wraz z moją siostrą pojechali w góry a ja niestety NIE, więc z tymi co również nie pojechali, czyli razem z Romkiem i Marcinem wybraliśmy się na sobotnią rundkę po...
no właśnie, wyszło po parkach
Najpierw pojechaliśmy na Siemianowice Śląskie do Parku Pszczelnik, ponieważ nic tam ciekawego nie było i właściwie nawet mi to parku nie przypomina, to przejechaliśmy go tylko jakimś skrótem i dalej nieznanymi mi trasami pojechaliśmy do parku w Chorzowie, gdzie wszamałam pysznego gofra :D i odwiedziłam moje kochanie ;) .

Piekary Śląskie(m/b/d) # Michałkowice # Siemianowice Śląskie # Dąbrówka Mała # Katowice # Chorzów(park/1k) # Chorzów Stary # Piekary Śląskie(b/m)

robin
| 09:23 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj O teraz dużo lepiej, wiadomo gdzie byłaś i co widziałaś :-)
katane
| 22:57 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj karla76
no... gofr był 'palce lizać' z bitą śmietanką i owocami, chyba zacznę tam częsciej jeździć :)
przekażę Anet pozdrowionka :) u niej wszystko spoko oko właściwie to razem byłyśmy na 'baletach' :) szkoda tylko, że na bika nie ma czasu :/
Anonimowa karla76 | 21:37 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj biedny ptaszek:(zamkniety w zoo
o matko królestwo za gofra!!!
pozdrowionka i dla Anet która coś sie nie pojawia:(
katane
| 16:34 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj no już dodałam wpis, wczoraj nie zdążyłam nic uklecić bo śpieszyłam się na 'balety'
dkj71- ten moment niestety kiedyś nastąpi, narazie staram się uzupełniać bloga :)
djk71
| 23:23 sobota, 19 lipca 2008 | linkuj W sumie fakt... jeszcze trochę i Kasia przestanie wpisywać pozostałe dane... ;-)
robin
| 23:05 sobota, 19 lipca 2008 | linkuj Dało się bez foty!! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otypa