maratonowo

36 Bike Maraton Międzygórze

Sobota, 19 czerwca 2010 · dodano: 21.07.2010 | Komentarze 0

Trasa maratonu w Międzygórzu wiodła w kierunku Śnieżnika. Oczywiście dystans mini nieco okrojony ale dość trudny jak dla mnie. Po ostatnich deszczach dużo błota, miejscami występowały małe potoczki.

Po maratonie poszliśmy zobaczyć wodospad Wilczki w Międzygórzu.

Złoty Stok

Sobota, 15 maja 2010 · dodano: 17.05.2010 | Komentarze 0

To już kolejny mój start w maratonie z cyklu Powerade MTB. Co prawda nie trenuję i jakoś specjalnie się nie przygotowuję, co zresztą widać po moim ODO 2010 - jest już maj a ja wykręciłam w ciągu tych 5 miesięcy zaledwie 781km. Dlatego też w tym roku jeżdżę na dystansie mini (zresztą u Golonki nawet na mini nie jest łatwo). Najważniejsza jest satysfakcja z ukończenia każdego kolejnego etapu. Trasa maratonu to 9km pod górę w płynącym potoku oraz tak zwanej małej lawinie błotnej. Potem sprowadzano po stromiźnie również błotnej, gdzie dosłownie jechałam na nogach w dół trzymając się kierownicy od roweru. Dalej było nawet płasko, czasem jakieś małe podjazdy i zjazdy, aż w końcu zobaczyłam upragnione ”5km do mety”. Patrzę na licznik i wszystko się zgadza, tylko mety coś nie widać a dystans ‘rośnie’. Nagle pojawia się znowu tabliczka ”5km do mety”, myślę „deja vu” czyżbym pomyliła trasę i wjechała gdzieś na mega lub co gorsza giga :/ Nic trzeba jechać dalej, a dalej to trasa jak na XC, aż w końcu upragniona meta. Miało być 17km mini a wyszło 22,5 - też OK, tylko po co ten stres ;) Niby tak krótki dystans a dał mi nieźle popalić, zmęczona na maxa ;D

• Sprzęt Author Traction

Karpacz BM / Chatka Górzystów

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 13.05.2010 | Komentarze 2

Na początku trasa mini maratonu ;) w Karpaczu, wjazd pod Światynię Wang i zjazd gdzieś leśnymi dróżkami. Trochę zmodyfikowali trasę w porównaniu do zeszłorocznej. Zjazd jak dla mnie gorszy, bo bardziej wymagający, a jak już wiadomo nie lubię zjazdów w terenie hehe
Następnie pakowanko do autka i część druga rowerowego dnia, mianowicie razem z Mario pojechaliśmy na nocleg do Chatki Górzystów. Przejazd z Jakuszyc do Świeradowa. W Chatce mimo tłoku znalazło się dla nas miejsce :)

Mała sesja zdjęciowa w drodze do Chatki

Chatka Górzystów

Dolsk Bike Maraton

Sobota, 10 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 0

Pobudka 4 rano, oczy zaspane, za oknem pada deszcz :/
Mario pakuje do autka rowery i jedziemy do Dolska.
Pojechałam w ramach towarzystwa, zwłaszcza że nie byłam w Dolsku a sobota i tak pogodowo zapowiadała się nienajlepiej. Tylko po co mi rower (?) skoro nie miałam w planach startowania.
Okazało się, że w Dolsku pogoda również była w przysłowiową kratkę: deszcz, wiatr i chwilowe odsłony słońca znad czarnych chmur. Na niecałą godzinę przed startem zdecydowałam się pojechać chociaż dystans mini. Szybko poszłam zapisać się do biura zawodów, gdy w tym czasie ładnie przygotowano mi rowerek :D
Potem już tylko heja na start ;)
Trasa maratonu była dość fajna bo płaska :D, miejscami dużo piasku, ale jakoś dałam radę. Na ostatnich 7km znowu padał deszcz, więc zlało mnie na maxa ;) Na szczęście, gdy znalazłam się na mecie ładnie zaświeciło słońce. Ogólnie zadowolona z samego faktu zdecydowania się, wystartowania i ukończenia, bo w każdym maratonie w którym uczestniczę moim celem jest, by dojechać do mety :D
[25km, t=1:28, 135/168, K2(10/15)]

Polanica Zdrój

Sobota, 3 października 2009 · dodano: 26.10.2009 | Komentarze 0

Trasa mini Bike Maratonu w Polanicy – wycieczkowo :)

Bike Maraton – POZNAŃ

Niedziela, 6 września 2009 · dodano: 26.10.2009 | Komentarze 0

Nareszcie płasko :) przez co bardzo dobrze mi się jechało cały maraton. Jedynie pogoda tego dnia nie dopisała (brak słońca). Część trasy w deszczu, a w polach bardzo wietrznie. Mój cel – ukończyć maraton – osiągnięty :D
[wyniki BM 67,6km, t=3:27, 492/553, K2(15/19), K(36/52)]

• Sprzęt Author Traction

Świeradów Zdrój :) wycieczkowo :)

Sobota, 1 sierpnia 2009 · dodano: 05.08.2009 | Komentarze 1

Przejazd trasą mega maratonu w Świeradowie Zdroju. Jechało mi się bardzo dobrze, szerokie szutrowe drogi, piękne widoki, wreszcie suche podłoże (brak błota), świecące słońce, dużo odcinków asfaltowych, łatwe zjazdy. Pierwsze 10 km było pod górę i z początku ciężko mi było się rozkręcić, potem już prawie płasko. Jak wspomniałam zjazdy wreszcie nie były dla mnie ciężkie i wszystko udało mi się przejechać bez "schodzenia", no poza końcowym odcinkiem 'singletrack', gdzie oczywiście troszkę miałam trudności (brak techniki) ;)

Krynica Zdrój

Sobota, 4 lipca 2009 · dodano: 28.07.2009 | Komentarze 2

Powerade MTB maraton i przy okazji ;) przejażdżka trasą mini. Właściwie to miałam trochę pojeździć po mieście, w czasie gdy Mario pojedzie maraton. W ostateczności ruszyłam na samym końcu z jakąś dziewczyną z Krakowa na trasę :) i tak już pojechałam mini do końca. Jak dla mnie była to jedna z najbardziej wymagających dotychczas tras, juz chyba wolałabym drugi raz jechać Kraków na mega ;) Było bardzo dużo błota (dzień wcześniej i z rana padało w Krynicy), podjazdy dość długie i nawet spoko mi szło, za to zjazdy istna katastrofa hehe, dalej się boję :) Zresztą niektóre były dosłownie karkołomne i większość uczestników i tak sprowadzała lub zbiegała z rowerami, a Ci co jechali wywijali różnego rodzaju 'orzełki'. Ostatnie kilometry wokół Góry Parkowej były również wymagające, bo będąc już tak blisko mety, trzeba było po raz drugi wjechać na górę błotnistą nawierzchnią, by potem z powrotem zjechać (sprowadzić) ;D śliską przecinką w dół. Jakoś dotarłam do mety :) a i tak na całej trasie najlepsi byli kibice :D

Ponieważ maraton pojechałam wycieczkowo, toteż są foty :)

Tu nie był trudny zjazd, ale nawierzchnia była śliska i stroma. Tak, żeby było jasno, że nie tylko ja sprowadzam ;)

Na Górze Parkowej

Bike Maraton Kraków i błoto

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 02.07.2009 | Komentarze 1

Trasa maratonu MTB po ostatnich deszczowych dniach utrudniona dla części uczestników a zwłaszcza dla mnie, praktycznie większość to błoto, błotko i jeszcze raz błoto ... kto jechał ten wie ... ale i tak było fajnie :)
Oczywiście zaplanowałam, że pojadę tylko mini lecz przy rozjeździe zmieniłam zdanie i pojechałam pomęczyć się na dystansie mega ;)
Na ostatnich 10km opadłam z sił, na dodatek (nie wiadomo czemu) strasznie bolały mnie ręce :/ mimo to, jestem z siebie zadowolona :)
[59km, t=5:09, 528/573, K2(18/26), K(36/51)]

Zdzieszowice

Sobota, 23 maja 2009 · dodano: 12.06.2009 | Komentarze 0

Po raz trzeci w życiu wystartowałam w bikemaratonie MTB, tym razem już jako całkowicie wyposażona we wszystko co powinna mieć prawdziwa bikerka, czyli pedały SPD. Maraton z cyklu eska fujifilm odbył się w Zdzieszowicach, gdzie trasa w moim przypadku 23km wiodła w 80% w terenie. Trasa podobała mi się bardzo i zdziwiła mnie nawet moja siła na podjazdach i sprawność na zjazdach ;) Choć jechało mi się doskonale nie wiem czy będę jeździła maratony ponieważ nadal się boję, jednak myślę, że mój chłopak, który jeździ maratony i xc od prawie 8 lat pomoże przełamać mi strach. Do zobaczenia na kolejnym starcie ;)