'ewybary' 'ewybary' Pie-ka-ry ;)

Niedziela, 25 maja 2008 · dodano: 25.05.2008 | Komentarze 10

Dziś był zjazd mężczyzn w Piekarach, dlatego też zastanawiałam się czy jechać w kierunku centrum, czy w zupełnie innym kierunku na jakieś wioski. Właściwie zanim się wybrałam, to już było po wszystkich kościelnych ceremoniach, więc pojechałam na centrum. W drodze mijałam wracających pielgrzymów, ku mojemu zaskoczeniu bardzo dużo ludzi przyjechało na rowerach. Na kramach spotkałam moich przyjaciół Moniczkę i Pawła. Dziś zabrałam aparat ale co z tego jak chcąc zrobić foto moim pielgrzymowiczom okazało się, że baterie siadły. No nic, ma sie to szczęście jak się w domu nie sprawdzi :/ a chciałam pofocić trochę Piekar i ewentualnie jakiś fajnych chopców ;) bo w końcu to pielgrzymka mężczyzn do sanktuarium Matki Boskiej Piekarskiej. W ostateczności i tak im zrobiłam foto :D główka pracuje, przecież jeszcze mam fonika.

Para idealna Moniczka i Paweł (kto wie, może będę się bawić na ich weselu) ;D

i takie tam inne foty

Kalwaria, jak widać jeszcze trochę ludzi było

Bazylika NMP w Piekarach

a katane dalej pojechała sobie troszkę pojeździć :) i odwiedzić pewne miejsce :)

Trasa ogólnie po Piekarach (manh...-centrum[przez tłum]-kozłowa)->Wymysłów->(józefka-centrum [już przez mniejszy tłum]-szarlej-brzozowice-kamien-brzeziny-dąbrówka)->Kamyce->(Manh 2xdM)

Mlynarz
| 09:19 czwartek, 29 maja 2008 | linkuj Chyba tak. ;P
katane
| 23:47 środa, 28 maja 2008 | linkuj Mlynarz Czyżby ktoś Ci je już kiedyś pokazywał ;> ? hmm.... ;)
Mlynarz
| 06:13 środa, 28 maja 2008 | linkuj Skądś to "pewne miejsce" znam. :D
katane
| 23:30 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj art75 no jeździ co miałam okazję zaobserwować, tak jak mówisz raz w roku
djk71 mogłeś pojechać miałbyś wtedy o jedną wycieczkę więcej zaległości ;)
wiol18a tak pogoda poprawiła się, co mnie cieszy :)
Karola strój nie jest ważny ;)
karla76 17 :)
Komorowie dzięki, będę czekać ;)

Komorowie :D | 19:08 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj Katarzyno czuj sie zaproszona na nasz ślub tylko nie wiemy kiedy hah :) Ty jak zwykle pro bikerka w każdym calu :D
karla76 | 14:46 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj Kaśka jaką Ty masz rame?:)pytam z ciekawości;)
Karola ;D | 14:34 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj Ooo widze Państwa Komor na naszym superanckim odpuscie :D A moja siora to istna bikerka na tym Twoim kole tylko strój jakoś mało sportowy :) Pozdrawiam ;* :)
wiol18a
| 09:04 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj Widze, dzis typowo asfaltowo:) fajna pogoda byla..ale w tym tyg ma byc juz wogole superancka:)
djk71
| 07:30 poniedziałek, 26 maja 2008 | linkuj A ja jakieś opisy nadrabiałem zamiast też pojechać...
art75
| 23:30 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj Jeździ, i to sporo. To jest dzień, w który przez Świony przejeżdża chyba najwięcej rowerzystów! Szkoda, że to tylko raz w roku, a nie na codzień. Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd