'Wypad z baru'

Czwartek, 22 maja 2008 · dodano: 23.05.2008 | Komentarze 6

Życie jest za krótkie, by się nim nie cieszyć
Nareszcie przestało lać, co prawda słońca też nie było, bo ciemne chmurska wisiały na niebie, dlatego wybrałam się tylko na 'małą rundkę'. Jakoś tak wyszło, że skończyło się na parku w Świerklańcu - z tym, że dojazd był okrężną 'wałową i lasową z drugiej strony'. W parku 1 kółko i tzw. “wypad z baru” znowu do pobliskiego lasa, bo jak na dzisiejsze pogodowe warunki, to i tak dużo ludzisk było (do tego dzieci i psy wpadające pod koła :/ skończyło się na tym, że chyba przejechałam -> białego dużego ślimaka - za późno zauważony).
Dziś mój bike oberwał pierwsze poważniejsze szlify, a dokładniej lekko wygięty i zdrachany pedał po tym jak zaryłam w wystający beton chcąc się zmieścić między betonową rułą a chodnikiem :/
Huk był okropny, nawet wolałam nie patrzeć pod nogi, bo już myślałam, że coś odleciało. To byłoby dopiero glebsko, na szczęście równowaga zachowana. Po nastawieniu przerzutek mogłam dalej jechać, teraz mam troszkę inne pedały.
Ogólnie bez humoru, bo śmierć zebrała sobie aż 2 żniwa w mojej rodzinie i to podczas jednego tygodnia :(
Masakra jakaś.

Kategoria szosoteren, samotnie

Mlynarz
| 09:20 czwartek, 29 maja 2008 | linkuj :)
katane
| 23:50 środa, 28 maja 2008 | linkuj Mlynarz cieszę się, że Ci się podoba ;)
Mlynarz
| 06:18 środa, 28 maja 2008 | linkuj Humorek wróci.
Tak to w życiu bywa, że nie zawsze jest pięknie, choćbyśmy chcieli. :/

Stwierdzenie: "Życie jest za krótkie, by się nim nie cieszyć" jest po prostu wspaniałe!
katane
| 23:12 piątek, 23 maja 2008 | linkuj dzięki dziewczyny i pozdrawiam Was również
karla76 | 09:46 piątek, 23 maja 2008 | linkuj wspólczucia Kasiu...
pozdrowionka i oby pogoda dopisała
wiol18a
| 00:15 piątek, 23 maja 2008 | linkuj o jejku to kondolencje...<przytul> no a co do pedała i zarysowań na rowerze to sie nie martw...po kilku rysach troska przechodzi:)...moja korba niedawno nowa nosi już ślady chodników i mojej nieuwagi..o reszcie rowerka nie wspomnę:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie