Z:)Miniem... Z:)pamiątką...

Sobota, 10 maja 2008 · dodano: 11.05.2008 | Komentarze 8

Co tu dużo pisać, po prostu było super. Dzięki dla Mariusza za towarzystwo.
Na koniec miałam glebę na kamykach i piasku. Teraz mam pięknie zdarte całe kolano i obitą nogę w sam raz do letnich spódniczek ;]

katane
| 00:13 czwartek, 29 maja 2008 | linkuj miniek to oby dalej Ci się już nigdzie nie przerzucało na ciało ;)
hm... wcześniej błotnik - ja gleba i potem Ty gleba, teraz znowu powtórka toż to chyba 'choroba zakaźna MinoKat' właściwe ciekawe kto kogo zaraża ;)

Mlynarz raczej nie chcę mieć takiej przyjaciółki ;)
do wesela nie muszę czekać, bo nóżka już prawie jak nowa tzn. ładnie wygojona ;)
Mlynarz
| 06:28 środa, 28 maja 2008 | linkuj Gleba jest nieodłączną przyjaciółką każdej/go rowerzystki/y! :)

p.s.
Do wesela się zagoi! ;P
miniek | 22:40 wtorek, 27 maja 2008 | linkuj ja też teraz mam niezłą zdrapkę na kolanie, to chyba zaraźliwe ...złapałem jakiś tydzień po Tobie i jeszcze mam przerzuty na łokciu
katane
| 22:20 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj :)
omen
| 22:05 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj to sie już skądś zna xD
a woda utleniona nie jest taka zła.. :P
katane
| 21:19 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj zbytnio się nie przejmuję :) bywały gorsze przypadki ;) a wodę utlenioną stosowałam z zarąbistą miną na twarzy hehe na razie moja rana jest na etapie ślimaczenia się i wydzielania różnych płynów :)
omen
| 20:23 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj Kasiu zejdzie.. nawet nie zauważysz kiedy.. tyko radze używać wody utlenionej to taka brzydka blizna nie zostanie :]
wiol18a
| 20:10 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj EE tam sie nie przejmuj..ja jakis czas temu zaliczyłam koziołka w parku Grota na Stroszku i mialam kolano podrapane...i dwa siniaki na udzie bo troche kierownica mi sie wbila;p ale zeszlo prawie po 3 tygodniach hihi

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wkeoc