• Sprzęt Author Traction

34) Przez Nieznane Tereny

Niedziela, 16 października 2011 · dodano: 16.10.2011 | Komentarze 0

Mimo nie za ciepłej pogody wyruszyłam wraz z Mariuszem i Danielem na wycieczkę w teren. Mariusz pokazał nam nieznane dotychczas trasy, było dużo pod górkę, z górki, w polach, w lesie, w błocie, piachu, po kamieniach i nad wodą. Bardzo mi się podobało i nawet nie spodziewałam się, że wjeżdżając w Piekarach w sady przejedziemy całą trasę terenem, tylko od czasu do czasu przecinając jakąś ulicę.
Trasa: wjazd na teren sadów koło kopca, następnie dużo ścieżek po polach i w sadach z pięknym widokiem na zbiornik Diablina w Świerklańcu, potem przemieściliśmy się polami pod Tarnowskie Góry i dojechaliśmy na Chechło, następnie lasami przez Żyglin, Brynice, Ossy nad zbiornik w Świerklańcu, gdzie trochę pobłądziliśmy. Dojechaliśmy do małej plaży, gdzie widok zbiornika był cudny (prawie jak nad morzem) i pomyśleć, że tyle razy jeździłam nad zbiornik i nigdy nie byłam z tej jego strony. Niestety czas gonił i postanowiliśmy wracać do domu znaną trasą przez wał i Piekarski lasek. Na osiedlu Wieczorka pożegnaliśmy się z Danielem, umyliśmy zbrudzone rowery karcherem i pojechaliśmy do moich rodziców na niedzielny rodzinny obiadek i małą posiadówkę we wspólnym gronie.