Niedzielnie – Przeczyce i G.Siewierska

Niedziela, 14 października 2007 · dodano: 14.10.2007 | Komentarze 6

Jakoś tak samej mi się jechać nie chciało :) więc wystarczył 1 eS..eM..eS... do komara i podziałało. Komar jest dobrym kumplem na dłuższe trasy. Dziś mimo ładnej pogody ciężko się mi jechało (chyba mały kryzys), na dodatek parę wzniesień było ale wszystko jakoś się przeżyło :)

jesienna trasa:

widoki z Siewierskiej

Łagisza

zniekształceni cieni :) na pastwisku

KOMAR | 18:10 poniedziałek, 22 października 2007 | linkuj było super choć troszke wiało ale to nic mam nadzieje ze jeszcze gdzies wyskoczymy na małe randewu poki sniegi nie spadna pozdro i dzieki
boss | 10:56 niedziela, 21 października 2007 | linkuj mam nadzieje ze ta trasa rowerowa nie była ostatnia z tras tego rocznych.Chyba ze twoj towarzysz rowerowy wystraszy sie pogody i speka.Trzymam ksiuki aby jeszcze sie zdecydował na wyjazd na trase .
qla-king
| 20:35 środa, 17 października 2007 | linkuj Ja widzę,ze Twój blog ma dużo więcej fotek niż mój :) dziwne :D no ale ja nie mam takich róznorodnych widoków..i ostatnio wycieczki krótkie...
pozdrawiam Jarek

PS.
Więcej moich "fajnych" fotek tutaj : http://plfoto.com/45023/autor.html
katane
| 18:35 poniedziałek, 15 października 2007 | linkuj DARIUSZ79
To prawda nie lubię jeździć sama na trasy powyżej 30 km. Wypad udany, Góra Siewiersa SUPER a trasa na Przeczyce dość fajna zwłaszcza, że mało blachosmrodów nią jeździ :)

boss
Marcinie jacy znowu twardziele? Przecież mnie znasz i wiesz, że jestem drobną i słabą kobitką heh. Owszem czasami jestem troszkę szalona i od czasu do czasu zrobię jakąś rzecz której byś Ty raczej nigdy nie zrobił ale to jeszcze nie znaczy, że jestem twardzielką ;]
To i tak była już jedna z ostatnich wypraw rowerowych :( [ o ile nie ostatnia ]

Pozdrawiam
boss | 17:37 poniedziałek, 15 października 2007 | linkuj wiekszych twardzieli rowerowych od was to chyba jeszcze nie widzialem.ale z tego co wiem to wy raczej chyba nie popuscicie az do pierwszych sniegów.wam tylko wystarczy podac ciekawa trase rowerowa i juz wyruszacie .wiec na was trzeba bardzo uważać
DARIUSZ79
| 21:09 niedziela, 14 października 2007 | linkuj Znajome klimaty, Góra siewierska i przeczyce są the best. We dwoje rażniej niż samemu wiem o tym coś heheh:) To udany wypad zaliczony został.
Pozdrawiam Dariusz

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakw