• Sprzęt Author Traction

13) Złoty Potok

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 1

Miały być Wadowice ...
pogoda nie za dobra się z rana szykowała, więc ja chciałam Siewierz - zamek i Przeczyce …
dla Maria za nudno ... wymyślił Złoty Potok i jakąś trasę z mapki z 1997r.
już wiedziałam, że będzie ciekawie ... na dodatek trasa miała prowadzić terem,
wyszło inaczej: większość asfaltem i z pomyłkami ale przynajmniej cały czas ze słońca świecącymi promieniami :)

Początek trasy pojechaliśmy ze Złotego przez Janów, Śmiertny Dąb, Juliankę i Wiercice do Św. Anny nast. według opisów poniższych zdjęć.

Dworzec kolejowy w Juliance, miejscowości gdzie Julia spotkała Janka ;)

Gdzieś w Kopaninach

I dalej polnymi drogami

Jadąc w kierunku Knieji

Smyków

Następnie przez jakieś chaszcze i lasy – brak zdjęć ze względu na przedzieranie się ;)
aż w końcu asfaltem do Mstowa, gdzie pojechaliśmy pod Skałę Miłości :)

Warta

Potem pomyliliśmy trasę i znaleźliśmy się za miejscowością Jaskrów, 8 km od Częstochowy, ponieważ ja dziś byłam bardzo słaba - w tym roku mam brak mocy jakiejkolwiek :) postanowiliśmy wracać w kierunku Złotego Potoku. Powrót przez Siedlec, Srocko, Brzyszków, Olsztyn, Przymiłowice, Zrębice, Suliszowice aż do Złotego Potoku.

Ruiny zamku w Olsztynie

Na koniec mój dzisiejszy organizator i przewodnik wycieczki :*