O men! I do tego bikerzy !

Poniedziałek, 17 września 2007 · dodano: 17.09.2007 | Komentarze 4

W końcu udał się wspólny piekarski wypad rowerowy z omenem :)

manhattan – rogol – sączów -ożarowice – pyrzowice /lotnisko/ - ożarowice -miasteczko śląskie – świerkol – piekary śląskie /manh.../

w drodze powrotnej "przez przypadek" spotkaliśmy dwie nice żabki z mmbike :)
(teraz to już powinnam mieć darmowy przegląd roweru! ;) )

ponieważ panowie "żabki" mają iście patrolowe tempo ;) , każdy pojechał w swoją stronę, my wracaliśmy - dalej, a żabki pojechały patrolować - dalej ;)

Ps. Dzięki dla omena za wypad i pozdro dla ICH-3je

katane
| 22:23 poniedziałek, 17 września 2007 | linkuj jednym słowem słaby patrol z nich :)
omen
| 22:19 poniedziałek, 17 września 2007 | linkuj żabki juz dawno wróciły a na liczniku mieli jedyne 53km coś im nie poszło .:D
katane
| 21:58 poniedziałek, 17 września 2007 | linkuj dojechałam, dojechałam nic innego mi nie pozostało ;] , jestem juz w domciu - bezpieczna , ciekawe czy "żaby" jeszcze patrolują he he
omen
| 21:25 poniedziałek, 17 września 2007 | linkuj a ja mam 1 km wiecej.::P mam nadzieje ze bezpiecznie dojechałaś do domciu?:D TeżCi dzieki za fajny wspólny wypad.;] i te " żabki" <lol2>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa educz