Zapykałam się

Piątek, 31 sierpnia 2007 · dodano: 31.08.2007 | Komentarze 4

Jak na dzisiejszą kiepską pogodę i moje możliwości to nawet mi dobra V średnia wyszła, ale w końcu jechałam z Mariuszem, który jest w pierwszej dwudziestce bikemaraton GIGA M2.
Dla niego z pewnością to było tylko "spacerowe" pykanko, mimo to dzięki za wspólny wypad.

Manhattan-Szarlej-Bobrowniki-Kamyce-Rogol-Dobieszowice-Wojkowice/Kamyce-Dąbrówka (tu Mario pojechał na Siemy do siebie) a ja do domciu przez Brzeziny

Ps. podsumowując padła obiecana 30stka :) a nawet i więcej

omen
| 14:22 sobota, 1 września 2007 | linkuj jak coś to zostawie Ci moj na gg 4364675, i kom jak coś jeżeli byś gdzieś potrzebowałą pomocy.;] 692556177 pozdrawiam i ja mykam na trening. pa.;]
| 11:52 sobota, 1 września 2007 | linkuj no widzisz. xD to dlatego taka fajna średnia bo czaiłaś sie za nim w tunelu i lżej było xD ;P
katane
| 23:09 piątek, 31 sierpnia 2007 | linkuj YES , no to wiem już z kim mam do czynienia
a co do Muchy to leciała taka niebieska prawie całą trasę przede mną ;)
omen
| 22:10 piątek, 31 sierpnia 2007 | linkuj z tego co mi sie wydaje to spotkaliśmy sie dziś pod mmbike. ale pewny nie jestem.;] bo widze ze byłaś z Mucha.;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aswpe