Z Karoliną

Środa, 22 sierpnia 2007 · dodano: 22.08.2007 | Komentarze 3

Uff zdążyły my przed burzą i ulewą :)
W tym tygodniu tylko ten jeden dzień trafił się, że w końcu mogłam się gdzieś karnąć.
Dziś odwiedziłam Monikę moją przyjaciółkę i tak się zdarzyło, że jej siostra kupiła sobie nowy rower hmm...
"to co Karolina może mała rundka, by przetestować sprzęt?"
// Karola z początku się bała ze mną jechać , nie wiem dlaczego, bo to najlepsza piekarska biegaczka i ma kondyche, że ho ho, no i dała dziewczyna czadu :) //

Wyjazd godz. 19 manh...->os.wieczorka ->świerkol ->wymysłów ->dobieszowice-> rogol ->wojkowice/kamyce ->dąbrówka ->brzeziny ->manh...
/i znowu ciemno się zrobiło ale fajnie było/

oczywiście świerkol i tama :)

boss | 17:00 niedziela, 26 sierpnia 2007 | linkuj wycieczka napewno była bardzo udana ale musi karolina poczekac na reszte naszej ekipy i sie wybrac z wszyskimi .ps w koncy o kondycje trzeba dbac
katane
| 21:39 środa, 22 sierpnia 2007 | linkuj Pośmigamy jeszcze nie raz :) a i co to za skromność :) biegaczką dobrą jesteś na własne oczy widziałam te wszystkie medale i puchary :)
Karola ^^ | 21:33 środa, 22 sierpnia 2007 | linkuj No fajnie było... :D Musimy se kiedys zas isc posmigac :D Dzis beda spac jak niemowlak heh :p
Taa ze mnie taka biegaczka ze łooo :x hah :D Ale sie napedałowałam ;D;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa narac