Prawie tylko szosą

Poniedziałek, 23 lipca 2007 · dodano: 23.07.2007 | Komentarze 1

Daliśmy czadu z komarem :), bo jak na mnie drobną dziewuszke, amatorke rowerową, która jeździ na STARYM góralu i nie posiada nawet kasku, nie wspominając o typowym stroju rowerowym, sądze że było dobrze. Musiałam sie troche rozładować, bo w pracy zła wiadomość była, nowa umowa (tu powinnam sie cieszyć) więc urlopu nie będzie i wakacji nie będzie, a najgorsze jest to, że nie pojade do zakopca z moją paczką :( . Trudno będę jeździć na biku, tydzień w samotności.
Trasa:
miały być jakieś ŻABIE DOŁY no i były po 7 km , ale za mało, pojechalismy dalej....
więc
manhattan
brzeziny
ŻABIE DOŁY /nawet ładne te sadzawki/
potem
Bytom i obwodnicą /wśród szalejących aut/
Piekary Śl.
Józefka
Os. Wieczorka
i do domku na Manhattanek
Ps. coś dla TREPA Komar jechał dziś na biku brata, bo w swoim miał pane ha ha więc jeszcze jeden lać i będzie miał 2 pary laci po domu :)

żabie doły wyglądają tak

i widok na kopiec od strony obwodnicy

KOMAR | 18:15 poniedziałek, 30 lipca 2007 | linkuj tak masz racje to był czad predkosc była niezła a najlepsze było wyprzedzanie traktora to dopiero był czad super super :))) Brawa dla Ciebie Kasiu dotrzymywałas mojego Tępa nieżle tylko tak dalej a wystąpimy w jakichs rajdach tylko zasponsorujemy sobie kaski :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ocztw