• Sprzęt Author Traction

54 / Wzdłuż Sanu

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 18.09.2010 | Komentarze 2

8 rano otwieram oczy, ku mojemu zdziwieniu Mariusza już nie ma. No tak, zapomniałam, że ma dzisiaj trening w terenie, w okolicach Cisnej, więc obracam się na drugi bok i śpię dalej. Godz. 10.30 dzwoni Mariusz i oznajmia mi, że będzie za niedługo a rozmowę kończy słowami "szykuj się na rower". Pomyślałam "on nigdy nie ma dość" ;)
Razem jemy późne śniadanie, pakujemy rowery do auta i jedziemy do miejscowości Rajskie nad Sanem, gdzie rozpoczynamy naszą rowerową wycieczkę. Z Rajskiego kierujemy się do Dwernika obserwując dolinę Sanu i Połoniny. Poza tym to kolejny upalny dzień i dość szybko kończy się nam woda w bidonach, ryzykujemy tankowaniem w potoku Dwernik. Jadąc już drugą stroną Sanu do Nasicznego robi się chłodno a podjazdów i zjazdów nieskończona ilość, staram się przyśpieszyć ile mogę. Nagle droga dziwnie się rozdziela i nie wiemy którą trasę wybrać, na szczęście po przejechaniu paru km obraną przez nas drogą spotykamy dwóch innych rowerzystów, którzy się zgubili i odradzali nam trasę, którą i my wybraliśmy, oszczędzili nam zatem paru km daremnej jazdy, bo zawróciliśmy razem z nimi. Teraz już tylko nie dać się im dogonić ;) Tym sposobem szybko dojechaliśmy do naszej 'srebrnej strzały' zaparkowanej w Rajskim, następnie umyliśmy rowery w Sanie i wróciliśmy do domu.

Trasa: Rajskie # nst. niebieskim szlakiem rowerowym wzdłuż Sanu do miejscowości Chmiel # Dwernik # Nasiczne # Zatwarnica # Szczycisko # Obłazy # Rajskie