• Sprzęt Author Traction

43 Pętla Beskidzka

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 03.08.2010 | Komentarze 0

Moje dotychczasowe najdłuższe MINI :)
Dziś co prawda nie ścigałam się, lecz brałam udział w wyścigu szosowym dystansu MINI (90km) Pętli Beskidzkiej (mój nr K1 15). Pojechałam na Authorku z cieniaskami, bo na szosie (są to dopiero moje początki) raczej nie dałabym rady wszędzie wjechać a na zjazdach też pewnie byłabym zbyt ostrożna.
Upał jaki panował tego dnia (temp. od 33 do ok 37 stopni Celcjusza) oraz żar odbijający się od asfaltu dały mi nieźle 'w kość'.
Początek trasy to pokonanie przełęczy Kubalonka (761m npm), następnie piękny zjazd do Wisły i ponowna 'wspinaczka' tym razem na Salmopol (934m npm). Dalej przez Szczyrk, Grodziszkę, Lipową, Radziechowy, Przybędzę, Wegierską Górkę, aż do Milówki, gdzie rozpoczął się kolejny podjazd, tym razem na Ochodzitą. Był to podjazd z fantastycznymi widokami na Beskid Żywiecki i Dolinę Soły. Następnie zjazd przez Koniaków do Jaworzynki i ostatni, krótki lecz stromy podjazd do szczytu wzniesienia w centrum Istebnej, gdzie czekała linia METY :D