Chorzów park + trasa STANDARD

Niedziela, 24 czerwca 2007 · dodano: 24.06.2007 | Komentarze 2

Jak dla mnie to dziś był mały wycisk, bo jechałam z marko i komarem a faceci jak to faceci jadą szybciej, więc dziś też musiałam jechać troche szybciej :) doliczając, że po wczorajszym nogi mnie troche bolały.
Dlatego początek był chyba najgorszy, czyli dojazd do chorzowa
/sam dojazd do parku to tylko 12km dziś w 30min/
w pakru zrobiliśmy pare kółek ok.9km do tego chłopcy zjedli po max lodzie ja tylko średni, no i podskoczyliśmy pod wesołe miasteczko bo musiałam zobaczyć kolejkę "rollercaster" (musze się na niej przejechać -lubię zakręcone karuzele-dziś za dużo ludzi było).
Oczywiście prędkość średnia wychodzi słabo bo w parku o wiele spadła.
Z parku wyjechaliśmy koło planetarium i powrót już przez Bytków, nogi nawet przestały mnie boleć, więc rzuciłam hasło, że :
"może by tu jeszcze gdzieś jechać?" (pytanie retoryczne)
długo nie musiałam czekać na odp./ pojechaliśmy więc dalej trasą pt. STANDARD tą co prawie zawsze jężdżę bo była po drodze.
Więc dziś było tak:
manhattan--brzeziny--chorzów stary--chorzów park--bytków--michałkowice--dąbrówka--wojkowice--rogoźnik--las--świerkol--os. wieczorka--manhattan.
Teraz muszę wspomnieć część pt. las, mianowice marko w lesie zaliczył wielką glebe, jechał za komarem i komarowi odskoczyła gałąź spod kół, która wpadła prosto w koła marko, musze dodać że jechaliśmy w tym czasie z górki (skutek - urwany błotnik a marko brudny i troche obity / ps.dobrze, że jechałam pierwsza)
Na koniec wspomnę, że jutro to ja w szpilkach do pracy nie pójdę, lepsze bedą płaskie japonki.

KOMAR | 11:32 wtorek, 26 czerwca 2007 | linkuj Było super. Jestem pod wielkim wrażeniem wytrzymywałaś nasze tempo choć starałem się jechać wolniej ( nasza ostatnia rozmowa w Imperium). Brakuje mi tylko 15 km i stuknie mi 3000 km na rowerze. Dobrze, że Markowi nic więcej sie nie stało a ty masz szczescie, że jechałaś przedemną. :):):):)
Marek | 22:15 niedziela, 24 czerwca 2007 | linkuj Dziś przejażdżka znowu była super :):):) pomimo tego ze to właśnie ja jestem tym osobnikiem , który zaliczył twarde lądowanie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa encic