• Sprzęt Author Traction

Przegibek - Żar - Przegibek

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 4

To pojechałam … w góry … przejechać się na Żar :D
Zabrałam się z Mariuszem, Tomkiem, Piotrem i Danielem w okolice Żywca. Chłopaki pojechali sobie trenować a ja pojechałam na wycieczkę, zmagać się z górkami ;)
Start w miejscowości Straconka Bielko-Białej, następnie przez Przegibek (685m n.p.m.) do Międzybrodzia Bialskiego i Międzybrodzia Żywieckiego na Żar (761m n.p.m.). Na Żarze spotkałam Wiolę (wio18a) i Dawida, trochę z nimi posiedziałam i poklachałam. Niedługo to trwało, bo po ok. 15 minutach dostałam telefon, żeby powoli wracać. To oznacza, że chłopaki zdążyli już swoje objechać, więc z powrotem potaszczyłam się przez Przegibek do Straconki :)

W drodze na Przegibek

W drodze na Żar

Żar

Jezioro Żywieckie

Cel osiągnięty – na szczycie :)

Widok z Góry Żar

W drodze powrotnej na Przegibku śmigła mnie grupka kolarzy ;)

Kategoria samotnie, tylko szosa

jeremiks
| 08:23 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Brawo!!! Doskonale znana mi trasa...
pozdrowerek z Żywca ;))
sebekfireman
| 17:35 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Patrząc na Twoje zdjęcia już jestem pewien gdzie będę miał kolejny wypad w góry - pojadę na tydzień do Żywca :)
k4r3l
| 17:34 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj fajnie patrzeć na znajome okolice u kogoś na stronie:) super wycieczka!
zyla82
| 17:27 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Świetne widoki, nic tylko patrzeć i się relaksować. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic