• Sprzęt Kross level a4

- stopniał śnieg,
- zrobiło się cieplej,
- ładnie świeciło słońce,
- wyszłam pojeździć na rowerze :D

Dziś na wycieczkowcu przez centrum Piekar i Kozłową do parku w Świerklańcu.

katane
| 14:55 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj fredziomf tak słyszałam, że ma być chwilowy powrót zimy, mimo to jestem zadowolona, że przez ten weekend - w końcu - mogłam sobie pojeździć w słońcu, na suchych jezdniach :)

wiol18a Ciebie nie tylko słoneczko wyciąga na rower ;) i śnieg, i deszcz Ci niegroźne ;) Widzę, że ciągle śmigasz i tak trzymać.
Jeśli chodzi o bieganie, to przełamałam się tej zimy i zaczęłam również biegać (czego nigdy nie lubiłam a teraz mi się nawet spodobało). Do tego - od czasu do czasu - pospacerowałam z kijkami tzw. nordic walking i tak przeżyłam zimę bez bike'a ;)
wiol18a
| 12:24 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj No no widze ze nie tylko mnie słoneczko na rower wyciągneło. No i sól nieco spłukało na szczęście!! tak to tylko bieganie zostawało lub spacerki...niestety.
fredziomf
| 22:58 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj Nie wiedziałbym, że fotka ze Świerklańca jakbyś nie napisała. Fajnie jest, ale za kilka dni powrót zimy :I

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni