• Sprzęt Author Traction

MAZURY – rowerowo dzień szósty :) Odpoczynek

Sobota, 15 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 3

Dziś pojechaliśmy tylko na plażę nad J. Kisajno, powylegiwać się po ostatnich dniach wspólnego kręcenia.

Prawie jak nad morzem ;) J. Kisajno

Trasa: Giżycko, Gajewo, Wilanów, Antonowo, Pierkunowo plaża ;) i powrót.

To juz ostatni dzień kręcenia, na dodatek dzień zakończył się takim ślicznym widokiem.

katane
| 16:09 piątek, 28 sierpnia 2009 | linkuj djk71 hmm... przy tym wietrze jaki był tego dnia, to pewnie rowerek z żaglem mknął by z prędkością światła ;) ale lepiej niech pozostanie rower napędzany tylko i wyłącznie siłą mięśni :)
niradhara Cieszę się, że choć trochę mogłam przyczynić się do odnowienia Twoich wspomnień :)
niradhara
| 07:09 sobota, 22 sierpnia 2009 | linkuj Z wielką przyjemnością i sentymentem czytałam cały opis Waszej wyprawy. Moja miłość do roweru zaczęła się trzy lata temu właśnie na Mazurach :)
djk71
| 08:36 czwartek, 20 sierpnia 2009 | linkuj A gdyby tak do rowerka taki żagiel dopiąć?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niobe