• Sprzęt Author Traction

MAZURY – rowerowo dzień czwarty :) Dookoła Jeziora Śniardwy :D

Czwartek, 13 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 0

a dokładniej J.Śniardwy, Zat.Seksty, J.Kaczerajno, J.Warnołty, J.Wejsunek, J.Wesołek, J.Bełdany, J.Mikołajskie.

Trasa: Grzegorze, Nowe Guty, Kwik, Krzyk (Wysokie Zbocze), Zdory, Odlaska i przejazd na Półwystep Szeroki Ostrów, Zdory, Szczechy Wielkie, Jeglin, Karwik, Niedzwiedzi Róg, Głodowo Małe, Końcewo, Wejsuny, Wejsuny Małe, Guziaznka, Wyryny, Iznota, (prom), Kulinowo, Mikołajki, Stawek, Łukajno, Dziubele Małe, Dziubele, Suchy Róg i Jez. Tuchlin, Tuchlin, Wężewo, Okratowo, Grzegorze.

Pogoda tego dnia: ogólnie pochmurno, jeden przelotny deszczyk w lesie, właściwie odpowiednia jak na dłuższą trasę rowerową ;)

Większość to drogi piaszczyste, żwir, stary dziurawy asfalt lub ubite kamienie (no właśnie jak już przyzwyczaiłam się do jazdy po piasku, to pojawiła się moja nowa zmora - mianowicie uliczki w małych miejscowościach składały się z ubitych blisko siebie kamieni, więc 'nieźle' mnie wytelepotało). Najważniejsze, że się udało :D Podsumowując tego dnia również było pięknie :)

J. Śniardwy i wysoki brzeg

Półwysep Szeroki Ostrów

W lesie, jadąc dookoła J. Śniardwy czerwonym szlakiem.