• Sprzęt Kross level a4

Pszczyna :D

Niedziela, 24 maja 2009 · dodano: 12.06.2009 | Komentarze 2

Długo wyczekiwana setka w roku 2009. Właściwie to nawet nie byłam przygotowana na kręcenie tylu km, bo bardzo mało w tym roku jeżdżę w porównaniu z rokiem 2008, czy nawet 2007 ale mam nadzieję, że to zmienię ;)
Oczywiście jechałam z Mariuszkiem, który zaplanował mi taką ładną trasę, w większości wiodącą przez lasy :D
W Pszczynie posiedzieliśmy sobie w pięknym parku, potem zwiedziliśmy rynek, gdzie odbywał się korowód konny i wszmaliśmy co nieco smakołyków.
W drodze powrotnej podjechaliśmy jeszcze na Paprocany a potem na zachodzące słoneczko nad zalewami Murckowskimi. Mimo kiepskiego początku, to był piękny dzień. A na koniec dnia, gdy już wróciłam na swoje osiedle i poszłam na chwilowe zakupy, ktoś zwinął mi spod sklepu rower. Na szczęście był to tylko żart jednego z kolesi siedzących pod sklepem, który bez pytania postanowił przejechać się na moim biku ;)

Trasa: Piekary Śl. @ Siemianowice Śl. @ Katowice Załęże @ Katowice Ligota @ Katowice Piotrowice @ początek trasy rowerowej @ Tychy @ Paprocany @ Pszczyna @ i powrót.