XIV RAJD JESIENNY – JURAJSKA JESIEŃ - SĄSPÓW 2008

Sobota, 11 października 2008 · dodano: 20.10.2008 | Komentarze 4

Za namową kolegi Jarka wybrałam się na rajd, oczywiście wybraliśmy trasę rowerową. Autokarem dojechaliśmy do miejscowości Jerzmanowice, gdzie rozpoczynała się owa trasa. W sumie wszystkich uczestników rowerowej wyprawy było 12 osób (w tym ja jako jedyna dziewczyna) ;D
I tak sobie 'pedaliłam' z mężczyznami do mety, która była przy szkole w miejscowości Sąspów. Po drodze zwiedziliśmy: pałacyk oraz zabytkowy kościół w Modlnicy, zamek w Korzkiewie oraz zamek w Ojcowie.
To był bardzo fajny, jesienny rajd :)

Trasa: Jerzmanowice – Dolina Szklarki – Modlnica (zabytkowy kościół, pałac) – Korzkiew (zamek) – Ojców (zamek) – Sąspów (szkoła)

skibabike
| 08:32 czwartek, 23 października 2008 | linkuj No właśnie takie wycieczki po jurze na spokojnie jak ta , tylko szkoda że nikt się nie chwlił .
Mlynarz
| 17:19 środa, 22 października 2008 | linkuj Jeszcze w czymś takim udziału nie brałem.
Ale wnioskuje po zdjęciach, że warto. :)

Pozdrawiam Cię Kasiu!
wiol18a
| 15:05 środa, 22 października 2008 | linkuj hej! widze śmigasz po jurze...ja w tych okolicach bujałam się w niedzielę..właśnie Ojców, Korzkiew, Pieskowa Skała oraz dolina Sąspowska została zaliczona:) Jesień ładna tego roku:)
skibabike
| 12:06 środa, 22 października 2008 | linkuj Szkoda że ja nie wiedziałem nic o tym rajdzie , czemu nikt się na bikestats nie chwalił , DLACZEGO !!! , wyobrażam sobie jaka wspaniała musiał być wycieczka .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntree