Ares – Sierpniowa rundka 4

Piątek, 22 sierpnia 2008 · dodano: 23.08.2008 | Komentarze 6

Jak na taką krótką jazdę, to trochę się dziś zmęczyłam.
Głównie przez Bobry I i II, dąbrówkę, brzeziny, kamień_park i osiedle Powstańców_Śl...

Właśnie, kończąc trasę na swoim osiedlu spotkałam mojego ulubieńca “szczurka” (inne nazwy to “sierściuch” lub “świnka morska” a tak naprawdę to Ares)

Pies obronno-zaczepny Ares

Jak mówi jego właściciel
“On zaczepia, ja go bronię” ;)

katane
| 13:52 niedziela, 24 sierpnia 2008 | linkuj "motywator" hehe, też może być ale dla mnie to on i tak pozostanie "szczurkiem" :)

omen - ciesze się, że w końcu wracasz do gry :D
Anonimowa karla76 | 08:38 niedziela, 24 sierpnia 2008 | linkuj slodki psiurek:)sierściuch jak ulał pasuje
Pozdrowionka Kasiu
omen
| 22:46 sobota, 23 sierpnia 2008 | linkuj dogoniłaś mnie w kmach :/ wracam w tym tygodniu do gry xD juz nie będzie tak łatwo :D
vanhelsing
| 11:45 sobota, 23 sierpnia 2008 | linkuj dmk ma rację - motywator :D
kundello21
| 07:15 sobota, 23 sierpnia 2008 | linkuj Lubie takie pieski:) tego typu są najmądrzejsze i nie do zdarcia tak jak rasowce:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc