Sierpniowa tygodniowa rundka 1 – By żyło się lepiej ;)

Poniedziałek, 11 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 4

Piękny dzień...
a...
by był jeszcze lepszy...
to 'kręconko' przez Piakary(sz/tr)-Bobrowniki I i II-potem zajrzeć na Rogol I i wrócić do domu przez kapustowo/b/Andę i Manhattan :D

Kategoria samotnie, tylko szosa

katane
| 23:12 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj djk71 "jak masz doła, to go zakop" ;) żartuje oczywiście, piękna pogoda więc się fajnie jeździ :)
uri90 :) pozdrawiam również
anonimowa Karolino nic nie szkodzi :) i dziękuję za zaproszenie, kto wie może kiedyś uda się z niego skorzystać i wyczerpać swe siły na górskich podjadzach :)
Anonimowa karla76 | 20:50 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj no i nie dałam rady wybacz Kasiu;(a chciałam skoczyć na chechło a jednak sprawy się tak potoczyły,że w sumie raz byłam tu na rowerze
ale zapraszam Cie do mnie:))podjazdów Ci u nas dostatek:)
uri90
| 11:49 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj no i żyje sie lepiej ;) pozdrowienia
djk71
| 00:06 wtorek, 12 sierpnia 2008 | linkuj Dołujesz mnie tymi średnimi...a może mam rower zepsuty...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa namoc