Jest super, jest super, więc ...

Sobota, 12 lipca 2008 · dodano: 12.07.2008 | Komentarze 6

Dąbrówka : Rogoźnik1 : Siemonia : Rogoźnik2 : Kamyce : Manhattan (nie było kółka bo droga w remoncie nawet nie szło przemknąć bokiem :/ musiałam 'wjechać w bloki')
Ciepło dziś 'strasznie', dużo 'spieczonych golasów' nad wodą i w wodzie ;) a ja pojechałam na trochę żeby spalić żarełko i przygotować miejsce na wieczornego grilla u Anety (która żyje i miewa się dobrze) :D

Kategoria samotnie, tylko szosa

katane
| 21:23 sobota, 19 lipca 2008 | linkuj DMK77 impreza była superowa mimo panującej burzy i deszczu, nawet kiełabaski się upiekły :) co prawda dopiero ok godz. 23 ale się upiekły :)
Mlynarz dziękuję za pozdrowionka i pozdrawiam również gdziekolwiek teraz jesteś, cieszę się, że realizujesz swój plan :)
djk71 sama jestem ciekawa czy Anet jeszcze się pojawi na BS :)
djk71
| 21:44 czwartek, 17 lipca 2008 | linkuj Ciekawe kiedy Anet da znak, że żyje....
Mlynarz
| 14:25 środa, 16 lipca 2008 | linkuj Pozdrowienia z Bornholmu od Mlynarza i Matyska! :D
katane
| 19:43 sobota, 12 lipca 2008 | linkuj hehe
DMK77 godz. 20 działki koło Andy oczywiście w Piekarach Śl. czekamy ;) i zapraszamy ;)
ja właśnie już 'mykam'
pozdro :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apace